۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۷۱۰۰
شهید ناصر خدادادی:

خواهرانم زینب وار عمل کنید

شهید ناصر خدادادی در بخشی از وصیت‌نامه خود چنین می‌نویسد: پیام من به خواهرانم این است که زینب وار عمل کنند و کاری کنند که در آن دنیای اُخروی، جلوی زینب کبری و فاطمه زهرا (س) روسفید باشند.‌
خواهرانم زینب وار عمل کنید
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید ناصر خدادادی یکم مهر 1348 در روستای شیخ علیخان از توابع شهرستان کوهرنگ به دنیا آمد. پدرش علی ضامن و مادرش ملکی نام داشت. دانش‌آموز اول متوسطه در رشته تجربی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و یکم دی 1365، با سمت تک‌تیرانداز در شلمچه براثر اصابت ترکش به پا و سینه، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. شهید ناصر خدادادی در بخشی از وصیت‌نامه خود چنین می‌نویسد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خواهرانم زینب وار عمل کنید
پیام من به برادرانم  این است که راه من را ادامه دهند و نگذارند سلاح من به زمین بیفتد و پیام من به خواهرانم این است که زینب وار عمل کنند و کاری کنند که در آن دنیای اُخروی، جلوی زینب کبری و فاطمه زهرا (س) روسفید باشند.

 ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است    ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است

امیدوارم به سرور شهیدان بپیوندم
اگر بدی از این بنده حقیر دیدید، ببخشید چون خودم این راه را انتخاب کرده‌ام، امیدوارم که به سرور شهیدان حسین بن علی (ع) بپیوندم. تنها خواهشم این است که بعد از شهادت من گریه و زاری نکنید که فیض عظیمی است که نائل گشته‌ام و باید افتخار کنید که توانسته‌اید چنین فرزندی را تربیت کنید که پا جای پای حسین بگذارد و راه او را ادامه بدهم.

انتهای پیام/1030ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۱۲:۳۴

4 Apr 2024