۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۵۷۰۹۶
عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد:

کشتار غیرنظامیان، نشانه شکست اسرائیل است

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد گفت: رژیم کودک‌کش اسرائیل برای جبران شکست ذلیلانه خود دست به کشتار جمعی می‌زند.
کشتار غیرنظامیان، نشانه شکست اسرائیل است
احمدرضا بسیج در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهابین نیوز»، اظهار کرد: حوادثی که در زندگی انسان پدید می‌آید از چند جهت قابل توجه است.
 
وی بروز و ظهور شخصیت‌ها، استعدادها و نوع تعامل انسان‌ها را ازجمله این جهات عنوان و تصریح کرد: خدامداری، انسان‌مداری و بروز شیطان‌صفتی در افراد اهمیت بالایی دارد و این جنبه‌ای است که در داستان فلسطین قابل مشاهده است.
 
این عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد بیان داشت: از زمانی که حضرت موسی (ع) از دنیا رفت تفکرات غلط هم در کتاب مقدس یهودیان به نام «تنخ» و هم در تفسیرهایی که در کتاب مقدس ایجاد شد به نام «تلمود».
 
بسیج افزود: متاسفانه افکار ناسیونالیستی و خودبرتربینی در این قوم شکل گرفت و تا امروز هم ادامه یافته است، به شکلی که مردمان بی‌گناه را به اجبار، به زور و با کشتار یا تطمیع، تزویر و زر و زور از وطن خود بیرون می‌کنند و خود به جای آن‌ها ساکن شده‌اند تا به تعبیر خود به یک حکومت جهانی دست یابند.
 
وی خاطرنشان کرد: جلوه دیگر حوادث تاریخی امتحان انسان‌ها است، عکس‌العمل فرد وقتی مشاهده می‌کند که گروهی از انسان‌ها ستم می‌کنند و گروهی دیگر مورد ستم واقع می‌شوند، اهمیت بالایی دارد.
 
این عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد یادآور شد: ائمه اطهار (ع) همواره بر حمایت از مظلومان و مقابله با ظالمان تاکید دارند، بنابراین این موضوع یک امتحان است که مسلمانان در سراسر جهان نسبت به موضوع فلسطین مسئول هستند.
 
بسیج ادامه داد: ملت ایران همواره در دفاع از مظلومان سربلند و سرافراز بوده و هستند و این با وجود این است که عده‌ای ساز مخالف می‌زنند.
 
وی با اشاره به اینکه بسیاری از ایرانیان هم در دل از دیوصفتی صهیونیست‌ها منزجر هستند و هم بارها در روز جهانی قدس به زبان اعلام داشته‌ و فریاد می‌زنند این نفرت را تاکید کرد: مردم ایران در عمل اگر نیاز باشد به کمک مردم غزه می‌شتابند و با کمک‌ها مالی و تسلیحاتی خواهند داشت.
 
این عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد اذعان داشت: براساس سنت‌های الهی اینگونه حوادث میدانی است برای محک خباثت یا طیب بودن انسان‌ها، در طول تاریخ تا پیش از ظهور امام زمان (عج) فرصت برای همه انسان‌ها فراهم می‌شود که درون‌مایه خود را نشان دهند، همان‌گونه که می‌بینیم مردمی مانند مردم ایران از ستم متنفر هستند و در مقابل ددمنشی‌های صهیونیست‌ها موضع می‌گیرند.
 
وی بیان داشت: اما عده‌ای هستند چه در خارج از کشور و چه در ایران که با رفتار صهیونیست‌ها مشکلی ندارند و حتی به آن‌ها کمک هم می‌کنند.
 
بسیج عنوان داشت: به این ترتیب دو جبهه حق‌مداران و باطل‌گرایان شکل گرفته است و افرادی که در این جبهه‌ها فعال هستند در هر جای دنیا که باشند یکدیگر را پیدا می‌کنند.
 
این عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد گفت: فلسطین امروز هم پیروز میدان است چراکه اگر تاریخ را بررسی کنیم خواهیم دید رژیم غاصب صهیونیستی در طول 6 روز مصر، اردن و سوریه را مستقیم و بقیه کشورهای عربی را غیرمستقیم شکست داد اما 6 ماه است که این رژیم در مقابل یک نوار باریک به نام غزه که 2 میلیون ساکن دارد به هیچ دستاوردی نرسیده جز کشتار کودکان، زنان و بی‌گناهان.
 
وی ادامه داد: رژیم کودک‌کش اسرائیل برای جبران این شکست و ذلالت دست به کشتار جمعی می‌زند و همه افرادی که اهل سیاست هستند، طراحان و عقلای جنگی می‌دانند که این اتفاقات به دلیل تاثیر شکست اسرائیل است.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۴۱:۳۴

3 Apr 2024