۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۵۷۰۶۵
مسئول گروه جهادی شهید شهرانی خبرداد:

خدمت‌رسانی ۴۰ معلم جهادی در شهرستان شهرکرد

مسئول گروه جهادی شهید شهرانی گفت: حدود ۴۰۰ دانش‌آموز از خدمات ۴۰ معلم جهادی در چهار روز بهرمند شدند.
خدمت‌رسانی ۴۰ معلم جهادی در شهرستان شهرکرد
پوریا حشمتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، اظهار کرد: گروه جهادی شهید شهرانی هشت سال است که در عرصه آموزش و تربیت فعالیت دارد این گروه جهادی در سال دو نوبت اردو جهادی برگزاری می‌کند یکی در ایام نوروز و یکی دیگر در ایام تابستان و در هر نوبت حدود چهل معلم و دانشجو معلم شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز امسال با توجه به همزمانی با ایام ماه مبارک رمضان سعی شد این اردو در اطراف شهر شهرکرد و در روستای مرغملک و شهر سودجان برگزار شود که حدود ۴۰۰ دانش‌آموز از خدمات ۴۰ معلم جهادی در چهار روز بهرمند شدند.

مسئول گروه جهادی شهید شهرانی تاکید کرد: حضور یک معلم در اردوهای جهادی می‌تواند ضمن تزکیه نفس برای یک معلم و احساس آرامشی که به واسطه خدمت به افراد بی بضاعت و کم برخوردار در او به وجود می‌آید تعاملات اجتماعی خود را نیز افزایش دهد، و باعث تغییر نگاه جامعه نسبت به معلم و پررنگ‌تر شدن نقشش شود.

حشمتی ادامه داد: تکلیف اصلی معلم بسیجی نقش آفرینی در تمدن سازی است و تحول نقطه شروع آن است، ما اعتقاد داریم تحول شکل نمی‌گیرد مگر با فعل و کار جهادی و این اردوها تمرینی ست برای بالا بردن روحیه جهادی است‌.

وی گفت: مشکل دانش‌آموزان محروم و غیرمحروم کشور در حال حاضر فقط آموزش نیست و توجه به تربیت از جمله مهمترین مباحثی است که متأسفانه تاکنون آن طور که باید به آن توجه نشده است.

مسئول گروه جهادی شهید شهرانی اضافه کرد: تجربه خدمت به دیگران بدون داشتن هیچ توقعی، لذتی است که کمتر کسی به آن دست پیدا می‌کند و می‌شود این لذت را در اردوهای جهادی چشید.

حشمتی گفت: طی این اردو ضمن برقراری کلاس‌های آموزشی برای کودکان و دانش‌آموزان، برنامه‌های فرهنگی و مشاوره‌ای خوبی برای اهالی روستا و خانواده‌ها در حوزه تربیت فرزند، احکام شرعی و سبک زندگی اسلامی و توحیدی نیز برگزار شد.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۴۷:۵۸

30 Mar 2024