۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۵۷۰۳۲
در چهارمحال و بختیاری؛

عدم رعایت سرعت مطمئنه و وقوع حوادث رانندگی در زمان بارندگی

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: در بارندگی اخیر به دلیل عدم رعایت قوانین و به‌ویژه سرعت مطمئنه توسط برخی از رانندگان حوادثی از قبیل واژگونی و برخورد با موانع حاشیه راه را در محورهای برون‌شهری داشتیم.
عدم رعایت سرعت مطمئنه و وقوع حوادث رانندگی در زمان بارندگی
غلامعلی نوربخش در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: متاسفانه تا این لحظه علی‌رغم توصیه‌های مکرر و مراقبت‌های پلیس و دیگر سازمان‌ها در این ایام باز هم شاهد وقوع حوادثی هستیم.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها باید توجه ویژه‌ای به رعایت قوانین و مقررات داشته باشند و اجازه ندهند با وقوع یک تخلف سال‌ها در غم از دست دادن عزیزان خود بمانند.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: در بارندگی اخیر به دلیل عدم رعایت قوانین و به‌ویژه سرعت مطمئنه توسط برخی از رانندگان حوادثی از قبیل واژگونی و برخورد با موانع حاشیه راه را در محورهای برون‌شهری داشتیم.

نوربخش افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی و ورود یک سامانه بارشی از امروز به استان تاکید می‌شود رانندگانی که قصد تردد در مسیرها را دارند نسبت به رعایت سرعت مطمئنه اقدام کنند چراکه عدم رعایت این مو‌‌ضوع علت بسیاری از حوادث در جاده‌های لغزنده است.

وی بیان داشت: لازم است افرادی که به جهت امر ‌ضروری قصد تردد در جاده‌های استان را دارند اخطارها را جدی بگیرند.

انتهای خبر/۱۰۲۶ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۳۲:۵۳

24 Mar 2024