۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۵۶۹۷۴
با همت بسیج جامعه پزشکی انجام شد؛

ارائه بیش از ۱٠٠ هزار نفرخدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) از ارائه بیش از ۱٠٠ هزار نفر خدمت در سال جاری به مردم استان چهارمحال و بختیاری خبرداد.
ارائه بیش از ۱٠٠ هزار نفرخدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز» به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) کاظم کبیری، اظهار کرد: در سال ۱۴٠۲ بیش از ۲۵۵ تیم روز اعزام تیم‌های آموزشی و بهداشتی -درمانی عمومی و تخصصی شهید دکتر رهنمون به مناطق کمتر برخوردار استان (در سطح شهرستان‌های مختلف) داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در این اعزام‌ها کادر پزشکی و درمانی با تخصص‌های مختلف ازجمله؛ داخلی، اطفال، چشم پزشکی، دندانپزشکی، گوش و حلق و بینی، قلب و عروق، زنان و مامایی، حضور داشتند که ضمن ارائه ۴۶ هزار و ۵۹۹ نفر خدمت، داروی رایگان به ارزش ۱۳۹ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال تقدیم مردم عزیز شده است.

کبیری ادامه داد: برگزاری ۲۴۲ تیم روز ایستگاه‌های سلامت و سنجش سلامت عمومی مردم در میعادگاه‌های نماز جمعه، ادارات و سازمان‌ها و مراسمات مختلف از دیگر اقدامات بسیج جامعه پزشکی در این سال بوده که ۶۲ هزار و ۹۰۸ نفر خدمت رایگان به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال می‌باشد.

وی همچنین از برگزاری ۶۰ نشست بصیرتی روشنگری و همچنین حدود ۵۰ برنامه با محوریت فرهنگ سازی در راستای جوانی جمعیت و فرزند آوری و طرح ایران جوان خبر داد و گفت: برگزاری ۱۷۱ مراسم معنوی زیارت عاشورا، ۶۴ مورد دیدار با خانواده محترم شهدای انقلاب و سلامت و شهدای بهداری دفاع مقدس و جانبازان جنگ تحمیلی و مهمانی لاله‌ها، ۱۶ برنامه با موضوع عفاف و حجاب از دیگر اقدمات این سازمان به شمار می‌روند.

کبیری خاطرنشان کرد: با راه اندازی مراکز مردمی نفس (نجات فرزندان سقط)، انصراف ۲۶۲ نفر از مادران باردار از سقط جنین غیرقانونی محقق شده است.

وی، گفت: با اجرای پویش سلیمان خدمت و ارائه خدمات تخصصی رایگان به بیماران نیازمند نیز ۴۸۵ بیمار صعب العلاج از خدمات تخصصی رایگان بهره مند شدند.

کبیری در پایان اظهار کرد: در سال جاری جمعاً ۱۰۹ هزار و ۵۰۷ نفر خدمت به صورت رایگان در قالب تیم‌های اعزامی و ایستگاه‌های سلامت تقدیم مردم عزیزمان در استان چهارمحال و بختیاری شده است و ان شاءالله این خدمت رسانی در ایام نوروز و سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۱:۵۳

17 Mar 2024