۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۵۶۹۵۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد:

ضرورت اجرای کنگره‌ای ماندگار در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استفاده از تجربیات استان‌های دیگر و کنگره‌های قبلی باعث اجرای کنگره‌ای ماندگار در چهارمحال و بختیاری خواهد شد.
ضرورت اجرای کنگره‌ای ماندگار در چهارمحال و بختیاری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، جلسه هم‌اندیشی پیرامون برگزاری دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، غلامعلی حیدری استاندار، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام و مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سپاه و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این جلسه با اشاره به اهمیت تدوین شناسنامه عملکرد مردم و رزمندگان لشکر عملیاتی و تیپ قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام در دوران دفاع مقدس، بر تکمیل تاریخ شفاهی با موضوع نقش فرماندهان و رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس تأکید کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: استفاده از تجربیات استان‌های دیگر و کنگره‌های قبلی باعث اجرای کنگره‌ای ماندگار در چهارمحال و بختیاری خواهد شد.

وی با یادآوری گوشه‌ای از رشادت‌ها و افتخارآفرینی‌های رزمندگان تیپ قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام در مناطق مختلف عملیاتی ازجمله؛ انهدام پل جویبر، زوجی‌ها ونونی شکلی‌های کربلای 5 و عبور از هور در عملیات خیبر که بیش از 12 ساعت رزمندگان این یگان روی آب بودند، گفت: پیشنهاد می‌شود با ساخت چند فیلم سینمایی، این افتخارات نمایش داده شوند.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه با اشاره به حضور حداکثری مردم استان در انتخابات اخیر گفت: مردم استان‌های زاگرس نشین و ازجمله چهارمحال و بختیاری، درصحنه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دوران دفاع مقدس حضور چشمگیری داشته‌اند.

وی بابیان خاطراتی از فداکاری رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس، افزود: همه باید تلاش کنیم یا یک کنگره به‌یادماندنی و در شأن و جایگاه مردم استان برگزار شود.

سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام هم اظهار کرد: دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری در سال 1404 برگزار خواهد شد و این جلسه برای هم‌اندیشی اعضای ستاد کنگره برپا گردیده است.

سردار اکبری افزود: فرماندهان و رزمندگان و مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری نقش مهمی قبل از انقلاب و بعدازآن در دفاع از ارزش‌ها داشته‌اند و در جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل‌بیت نیز افتخاری آفرینی کرده و اولین شهید بسیجی مدافع حرم، اولین شهید جامعه پزشکی مدافع حرم و اولین شهید مهندسی در دفاع از حرم متعلق به این استان است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره 11 هزار شهید جامعه عشایری کشور به نحو مطلوب به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، افزود: استان ما غنی است و ظرفیت‌های بسیار خوبی برای برگزاری کنگره‌ای متفاوت از گذشته داریم.

گفتنی است در این جلسه، حاضران پیرامون برنامه‌های مهم اجرایی در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری در سال 1404 هم‌اندیشی کردند.

شایان‌ذکر است؛ اولین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری سال 1394 برگزار شد.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۲۰:۰۷:۵۶

14 Mar 2024