۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۵۶۷۷۷
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پیش‌بینی ۷۹۱ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۹۱ شعبه اخذ رای از دورترین نقطه استان تا مرکز شهرها در این استان پیش‌بینی شده است.
پیش‌بینی ۷۹۱ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی و خبری «جهانبین نیوز»، محسن حسین‌میرزایی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ رای اولی‌ها در فرهنگسرای شهرکرد اظهار کرد: ایران اسلامی روز ۱۱ اسفند شاهد رخداد عظیمی خواهد بود.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با وحدت و همدلی که بین تمام مجموعه‌های استان حضور دارد و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و نشاط اندیشیده شده است.

حسین‌میرزایی افزود: در امر برگزاری انتخابات فرایندهای قانونی لازم انجام شده است تا حماسه‌ای پرشور در ۱۱ اسفند در تمام استان شکل بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد شعب اخذ رای بیان داشت: ۷۹۱ شعبه اخذ رای از دورترین نقطه استان تا مرکز شهرها در این استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به نقش رای اولی‌ها در انتخابات یادآور شد: شما نوجوانان چهارمحال و بختیاری که برای اولین بار در این حماسه عظیم شرکت می‌کنید برای ما خاص و ویژه هستید.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه رای دادن حق طبیعی هر فرد است گفت: باید تلاش کنیم از این حق به نحو مطلوب استفاده کنیم شما رای اولی‌ها اولین بار است در تعیین سرنوشت استان و کشورتان شرکت می‌کنید.

وی با اشاره به چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات خاطرنشان کرد: در اجرای این چهار راهبرد، مردم نقش اساسی دارند و از بین مردم، جوانان و نوجوانان استان نقش اساسی دارند، قطع یقین نقش جوانان بی‌بدیل و فاخر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری درباره اهمیت مشارکت همگانی در انتخابات افزود: مشارکت همگانی باعث اقتدار کشور می‌شود و هر جوان و نوجوانی که دل در گرو عزت ایران اسلامی دارد روز جمعه پای صندوق رای با شور و نشاط شرکت خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: مشارکت حداکثری منجر به شکست دشمنان می‌شود و زبان دیپلماسی ایرانی در جوامع بین‌المللی تیزتر می‌شود.

حسین‌میرزایی خطاب به جوانان چهارمحال تاکید کرد: اگر می‌خواهید آینده روشن برایتان رقم بخورد تنها راهش مشارکت در روز ۱۱ اسفند است.

وی به مهم‌ترین عنصر قدرت‌افزایی اشاره و بیان داشت: مهم‌ترین عنصر، حمایت و پشتیبانی مردمی می‌باشد و نمود بارز آن پشتیبانی انتخابات و مشارکت مردم در انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هر جوان و نوجوان رای اولی که برای ترغیب آحاد مردم بتواند خلاقیت نو در اختیار استاندار، بخشدار و فرماندار قرار دهد که باعث شور و نشاط در امر انتخابات شود، مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: این طرح روز جمعه باید توسط صدا و سیما پخش شود و به این طرح یک سفر کربلای معلی تقدیم می‌شود.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۹:۱۶

27 Feb 2024