۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۵۶۷۰۸
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شهرکرد:

فرد اصلح را با پشتوانه بالا به مجلس بفرستیم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شهرکرد گفت: مشکلات امروز ما ناشی از کم‌کاری خودمان در انتخابات سال‌های گذشته است، فرد اصلح را با پشتوانه بالا به مجلس بفرستیم، صددرصد مشکلات برطرف می‌شود.
فرد اصلح را با پشتوانه بالا به مجلس بفرستیم
مجید رفیعی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «جهانبین نیوز»، با اشاره به وظایف نمایندگان اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید به فکر وضع قوانینی باشند که بتوانند از مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم جامعه بکاهند و کل فکر و اندیشه نمایندگان برطرف کردن مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم باشد.

وی با اشاره به نحوه انتخاب نماینده اصلح بیان داشت: مردم  باید توجه کنند که قول‌های دروغین بعضی از نمایندگان را که با هدف شخصی خود و به قصد بالا بردن زندگی خودشان  وارد مجلس  می‌شوند را قبول نکنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شهرکرد در ادامه یادآور شد: مردم شرح وظایف نمایندگان مجلس را مطالعه و رزومه قبلی نمایندگان را بررسی کنند که چه کسی وعده و قولش مطابق با شرح وظایف نمایندگان است و اگر کاندیدی قول‌هایش با وظایفش مطابق باشد می‌توان آن را به‌عنوان فرد اصلح در نظر گرفت.

وی به هدف دشمن برای تضعیف انتخابات اشاره و بیان کرد: هدف دشمن ناامیدی و دلسرد کردن مردم از انتخابات است.

رفیعی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مورد توجه است و خیلی از مردم و جوانان می‌گویند شرکت در انتخابات و رأی دادن ما چه سودی دارد، در هر شرایطی و با هر تعداد رأی، نمایندگانی حائز شرایط می‌شوند و تعداد آرا هر چقدر باشد وارد مجلس می‌شوند.

وی با اشاره به کوتاهی در انتخابات سال‌های گذشته گفت: کوتاهی ما در دوره‌های قبلی انتخابات باعث شده است تا نمایندگانی وارد مجلس شوند و مشکلات امروز ما ناشی از کم‌کاری خودمان است، اگر ما با تمام توان و افکار کامل وارد شویم، فرد اصلح را انتخاب کنیم و با پشتوانه بالا به مجلس بفرستیم صد در صد مشکلات هم برطرف می‌شود.
 
انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۴۰:۳۸

21 Feb 2024