۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۵۶۷۰۵
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد:

تعرفه پارک حاشیه‌ای در شهرکرد اعلام شد

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: برای توقف پیش از نیم ساعت در محدوده زمانی ۷ صبح تا ۹ شب در معابری که طرح پارک حاشیه‌ای اجرا می‌گردد، تعرفه‌ای پیش‌بینی شده است.
تعرفه پارک حاشیه‌ای در شهرکرد اعلام شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، پیمان محقق اظهارداشت: در راستای رسیدگی و ساماندهی پارک حاشیه‌ای معابر پر ترافیک شهری شهرداری شهرکرد برای مدیریت پارک‌های مجاز حاشیه‌ای ابزارها و وسایل لازم از قبیل ایست سنج (پارکومتر) با کارت نصب و برای توقف پیش از نیم ساعت در محدوده زمانی ۷ صبح تا ۹ شب حق توقف مناسبی تعیین شده است.

وی افزود: اخذ عوارض پارک حاشیه‌ای براساس مصوبه شورای ترافیک استان طبق ماده و قانون درآمد پایدار و تبصره ۳ ماده ۱۵ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی می‌باشد و توقف بدون مجوز به منزله ارتکاب تخلف توقف ممنوع خواهد بود.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد بیان کرد: توقف از ابتدا تا ۳۰ دقیقه رایگان می‌باشد اما توقف بعد از ۳۰ دقیقه تا یک ساعت سه هزار تومان، توقف اضافه در ساعت دوم علاوه بر ساعت اول دو هزار تومان، توقف در ساعت اضافه سوم علاوه بر ساعت اول ودوم دو هزار تومان و توقف از ساعت سوم به بعد به ازای هر ساعت اضافه علاوه بر سه ساعت اول نیز دو هزار تومان می‌باشد.

محقق با بیان اینکه کلیه تعرفه‌ها از زمان شروع پارک محاسبه می‌گردند، ادامه داد: طرح پارک حاشیه‌ای در بلوار شریعتی حد فاصل فردوسی - فارایی (دو طرف)، بلوار خواجه نصیر - بهارستان (حدفاصل بو علی سینا - فارابی) دو طرف، خیابان ملت حد فاصل بو علی سینا تا حافظ، ۱۷ شهریور (دو طرف)، کاشانی از طالقانی تا فارابی و خیابان مولوی حد فاصل حافظ تا میدان دانش اجرا می‌شود.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۸:۴۷

20 Feb 2024