۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۵۶۶۹۸
مدیر کل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در انتخابات امنیت‌ساز است

مدیر کل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نباید اجازه دهیم دشمن ما را به سمت و سویی که خودش می‌خواهد بکشاند، حضور مردم در انتخابات امنیت‌ساز است.
حضور مردم در انتخابات امنیت‌ساز است
مهران مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، اظهار کرد: مردم همیشه نشان داده‌اند که در رخ دادهای سیاسی حضور پررنگی داشته‌اند و رو سفید بیرون آمده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در روز ۲۲ بهمن ما شاهد آن بودیم که مشارکت بسیار خوب و دندانشکن بود تصریح کرد: بدخواهان نظام باید بدانند که نقشه‌های آن‌ها هیچگاه محقق نخواهد شد.

مدیر کل حوزه استادار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: دشمن از حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عصابی بود و عصابانیت خود را در انفجار خط لوله بروجن نشان داد که خوشبختانه نتوانست کاری را از پیش ببرد.

وی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات نیز بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است گفت: لازم است تمام مسئولین، مردم و کارشناسان تلاش خود را به کار ببندند که شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

مرادی با بیان اینکه هر فرد اصلح و شایسته‌ای که وارد مجلس می‌شود باید به دنبال پیگیری حل مشکلات مردم نیز باشد خاطر نشان کرد: اگر کسی تنها به دنبال منافع و مطرح کردن خودش باشد متضرر خواهد شد.

وی یاد آور شد: وظیفه ما این است که از طریق اطلاع‌رسانی  و با استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها، مدیران و ....بتوانیم مشارکت خوبی در انتخابات را رقم بزنیم و در کنار آن فرد اصلح را انتخاب کنیم.

مرادی با تاکید بر اینکه تا کنون در بحث انتخابات در سطح استان چهارمحال و بختیاری اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام شده است گفت: دغدغه ما در این است که بتوانیم زمینه‌ای را فراهم کنیم که مشارکت در انتخابات به حداکثر برسد.

وی با اذعان بر اینکه قطعا مردم در این آزمون نیز رو سفید بیرون خواهند آمد گفت: ما شاهد آن هستیم که روز به روز شرایط بهتری دارد صورت می‌گیرد.

مرادی با تاکید بر اینکه کاندیداها نیز باید صداقت را در دستور کار خود قرار دهند، اضافه کرد: اگر مجموعه‌ای مجری انتخابات باشد و صداقت را از دست بدهد اعتماد مردم را از دست داده است.

وی تشریح کرد: ما تلاش می‌کنیم که انتخابات را در سلامت کامل انجام دهیم و خطایی در انتخابات صورت نگیرد.

مرادی با بیان اینکه مراقب سو برداشت‌های دشمن نیز باید بود گفت: باید مردم به مسئله انتخابات نگاه شرعی و اعتقادی نیز داشته باشند و اجازه ندهند دشمن برای آن‌ها تصمیمی بگیرد.

وی اظهار کرد: هرچه سریعتر باید فضای شهر انتخاباتی شود و مساوات و عدالت نیز به صورت کامل رعایت شود.

مرادی با اشاره به اینکه هیچ نماینده‌ای قولی را به مردم ندهد که نتواند به آن عمل کند و دید مردم را نسبت به بسیاری مسائل عوض کند گفت: باید امید آفرینی و امید افزایی به جامعه تزریق شود و دستاوردهای نظام نیز اشاره شود.

مرادی در پایان یادآور شد: مردم علی رغم همه مشکلات اقتصادی که دارند نشان داده‌اند که باز هم به میدان خواهند آمد و پایبند نظام هستند.

آنتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۲۱:۲۳:۰۳

19 Feb 2024