۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸
کد مطلب : ۵۶۶۲۱
نماینده شهرستان خانمیرزا:

بیش از ۲٠ مدرسه تخریبی در خانمیرزا وجود دارد

نماینده شهرستان خانمیرزا گفت:  بیش از ۲٠ مدرسه تخریبی در خانمیرزا وجود دارد که باید بازسازی شود.
بیش از ۲٠ مدرسه تخریبی در خانمیرزا وجود دارد
محمدیعقوب باقری در گقتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی «جهانبین نیوز»،  اظهار کرد: برخی مسائل در استان باید بصورت کلان دیده شوند و مشکلات جزء از جمله ساخت مدرسه باید نیازسنجی و توسط دستگاه های ذیربط انجام گردد.

وی گفت: برای اشتغال و توسعه پایدار ظرفیت عظیمی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد پتانسیل مناطق مختلف استان در زمینه های صنعتی یا کشاورزی و دامپروری باید شناسایی و تقویت گردد.

باقری تصریح کرد:  در راستای رفع مشکل بیکاری استان چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم اقدامات خوبی صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

باقری با اشاره به لزوم ایجاد زمینه های سرمایه گذاری در استان چهارمحال و بختیاری ، گفت: با استفاده از خدمات بنیاد های علوی و برکت می توان اشتغال پایدار و توسعه همه جانبه در استان را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه زیبنده نیست که مدارس کانکسی یا کمبود فضای آموزشی داشته باشیم ، افزود: مدارس تخریبی، نبود خانه های بهداشت، بیکاری و ... باید مورد توجه قرار گیرند.

باقری تصریح کرد: با توجه به اینکه برای شهرستان خانمیرزا سرمایه گذار مراجعه نموده اما بدلیل نبود زیرساخت لازم ، اقدامی صورت نگرفته ، انتظار می رود بنیاد برکت یکی از پروژه های مهم شهرستان خانمیرزا در روستای بابامنصور را حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 20 مدرسه تخریبی در شهرستان خانمیرزا وجود دارد، گفت: توجه به رفع معضلات مدارس ضروری است .

باقری افزود: شهرستان خانمیرزا قطب گلخانه های استان چهارمحال و بختیاری بوده و با وجودمتقاضیان بسیار جهت احداث گلخانه اعتبار اندک برای ارائه تسهیلات اختصاص داده شده است.

انتهای خبر/۱٠۲٠ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۳۴:۱۵

13 Feb 2024