۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۵۶۶۱۱

حضور باشکوه مردم در راهپيمايی 22 بهمن دشمنان را نااميد کرد

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن وجود دشمنان نظام و انقلاب را به لرزه در آورد.
حضور باشکوه مردم در راهپيمايی 22 بهمن دشمنان را نااميد کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز؛ مردم بصیر و آگاه شهرستان اردل بار دیگر با حضور گسترده خود در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

مردم اردل با سر دادن شعارهای «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «مرگ بر آمریکا»، «ملت ما بیداره از آمریکا بیزاره» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از استکبار و تجدید پیمان خود را با رهبری نشان دادند.

در پایان این مراسم علیرضا اسماعیلی معاون سیاسی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در بین مردم اردل به موضوع انقلاب اسلامی پرداخت.

حمایت همه جانبه مردم نسبت به انقلاب وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند

علیرضا اسماعیلی معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان اردل با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی امسال بودند اما صفوف متراکم شرکت کنندگان که نشان از علاقه آن‌ها به نظام اسلامی است، باعث یاس و نا امیدی آنان شد.

اسماعیلی حمایت همه جانبه مردم نسبت به انقلاب اسلامی را سبب سنگین‌تر شدن وظیفه مسئولان نظام دانست و گفت: مردم علاقمند به نظام و رهبری (مدظله العالی)، هرگاه احساس تکلیف کنند با حضور خود در صحنه‌های مختلف همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب یاوه‌گویی‌های سردمداران آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل را می‌دهند.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و دینی مردم است، اظهار کرد: ما در نظام و کشوری زندگی می‌کنیم که در همه سیاست‌گذاری‌ها به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخاب با مردم است و همه مردم در انتخاب نمایندگان خود حق رای دارند.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید از حق رای خود استفاده کنند، افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات به دلیل این است که در سرنوشت خود دخیل باشیم و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بکوبیم.

معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تضعیف نظام هستند، بیان کرد: با شرکت خود می‌توان خط بطلانی بر روی همه آمال و آرزوهای دشمنان کشید، این در حالی است که از فروردین ۵۸ تاکنون به دشمن ثابت شده است که رای ملت اثرگذار است.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۳۰:۴۰

11 Feb 2024