۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۵۶۵۹۸
هم‌زمان با دهه فجر؛

مجتمع مسکونی 6 واحدی مددجویان در شهر جونقان افتتاح شد

هم‌زمان با دهه فجر مجتمع مسکونی 6 واحدی ویژه مددجویان در شهر جونقان افتتاح شد.
مجتمع مسکونی 6 واحدی مددجویان در شهر جونقان افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با حضور امام جمعه فارسان، فرماندار این شهرستان، مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از خیران مجتمع مسکونی 6 واحدی مددجویان در شهر جونقان به بهره‌برداری رسید.

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن 22 بهمن‌ماه بیان کرد: هم‌زمان با دهه فجر 36 واحد مسکن مددجویی در سراسر استان تحویل خانواده‌های تحت حمایت شده که از این مجموع 6 واحد در شهر جونقان افتتاح شده است.

وی افزود: همچنین با مشارکت خیران و نیکوکاارن مراحل احداث یک مجموع 10 واحدی نیز تا اواخر امسال و یا اوایل سال آینده در شهر جونقان آغاز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به آغاز طرح احداث 400 واحد مسکن مددجوی از سال 1401 با مشارکت قرارگاه امام حسین علیه‌السلام و بسیج سازندگی ادامه داد: تا پایان امسال نیز این واحدهای مسکونی تحویل مددجویان می‌شود.

محمدی ضمن تقدیر از مشارکت خیران و نیکوکاران در احداث این مجموعه خاطرنشان کرد: همچنین عملیات احداث 120 واحد مسکن مددجویی با مشارکت بنیاد مسکن آغاز شده است.

لازم به ذکر است، خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند و یا از طریق کد دستوری #038*8877* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۲۲:۲۰:۴۹

10 Feb 2024