۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۹
کد مطلب : ۵۶۵۵۲
سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری:

۵۷ مؤسسه خیریه با بهزیستی همکاری دارند

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های بهزیستی، ۴۲۶ مرکز دولتی و غیر دولتی و ۵۷ مؤسسه خیریه با این سازمان همکاری دارند.
۵۷ مؤسسه خیریه با بهزیستی همکاری دارند
مهشید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز، اظهار کرد: بهزیستی سازمانی می‌باشد که مولود انقلاب اسلامی ایران بوده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت‌های گسترده این سازمان گفت: بهزیستی تا قبل از انقلاب اسلامی ایران فعالیت چندانی نداشته و بیشتر در قالب مهدهای کودک و تعداد محدود خیریه خدمات دهی داشته است.

سلیمانی با اشاره به اینکه به یمن انقلاب اسلامی در حال حاضر خدمات گسترده و متنوعی به اقشار جامعه ارائه می‌کند بیان داشت:  برخی خدمات شامل عموم مردم می‌شود از جمله غربالگری بینایی و شنوایی و آگاهسازی پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و برخی خدمات ویژه اقشار آسیب پذیر و افراد دارای معلولیت می‌باشند.

وی در ادامه گفت: از جمله این خدمات می‌توان به پرداخت کمک‌هزینه درمان، مستمری ماهیانه، مراکز نگهداری افراد دارای معلولیت، کودکان بی سرپرست و زنان و دختران آسیب دیده اشاره کرد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های این سازمان ۴۲۶ مرکز دولتی و غیر دولتی و ۵۷ مؤسسه خیریه با بهزیستی همکاری دارند.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۰۱:۱۶

6 Feb 2024