۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۵۶۵۵۱
معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خبرداد:

اجرای رویداد فرهنگی هنری «ایران قوی» در بام ایران

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از برگزاری رویداد فرهنگی ایران قوی به مناسبت دهه فجر خبرداد.
اجرای رویداد فرهنگی هنری «ایران قوی» در بام ایران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، محمدرضا سلیمانی معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: رویداد فرهنگی هنری ایران قوی به مناسبت دهه مبارک فجر از تاریخ ۱۰/‏۱۱/‏۱۴۰۲‬ آغاز به کار نموده و تا تاریخ ۱۰/‏۱۲/‏۱۴۰۲‬ ادامه خواهد داشت.

سلیمانی افزود: این رویداد در قالب ۱۰ عنوان اقدام اساسی در سراسر کشور اجرا خواهد شد و ان شاء الله استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های فعال در این رویداد خواهد بود.

وی با تشریح عناوین فعالیت‌های رویداد ایران قوی گفت: گذرگاه انقلاب: یکی از عناوین این رویداد فرهنگی است، که برپایی ایستگاه‌های فرهنگی هنری در یکی از خیابان‌ها یا معابر اصلی شهرستان: غرفه کودک، سیر نمایشگاهی، مسابقات فرهنگی هنری، تئاتر و یرود و …از جمله برنامه‌های ذیل این اقدام می‌باشد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: سلام به آینده: این اقدام شامل راه اندازی کاروان شادی، راننده ایستگاه سیار، جشن مبعث، پخش نماهنگ، اجرای سرود، اجرای بازی و سرگرمی، پخش نماهنگ و … می‌باشد.

وی با اشاره به عنوان فعالیت محله نشاط اظهار کرد: این عنوان مربوط به برگزاری جشن‌ها در میدان‌ها تفرجگاه‌ها و اماکن پرتردد در مناسبت‌های عید مبعث، روز جوان و نیمه شعبان در سطح محلات است.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در تشریح اقدام مسیر روشن گفت: اجرای عملیات روشنگری در میادین اصلی و اماکن عمومی، تریبون ازاد و مصاحبه چالشی و پاتوق گفتگو از جمله فعالیت‌های ذیل اقدام مسیر روشن به شمار می‌رود.

سلیمانی افزود: در اقدام پیرامون پرچم افتخار، نصب پرچم ایران سر در خانه‌ها، مجتمع‌های مسکونی، اصناف و مغازه‌ها و … و انجام اقدامات ابتکاری در آذین بندی مساجد و مراکز خرید و… مد نظر است.

وی گفت: فصل آگاهیبا اقداماتی نظیر؛ مطالعه کتاب " شبهات انتخابات" و شرکت در مسابقه برخط (آنلاین)، تولید محتوا از متن کتاب شبهات انتخابات در قالب پادکست، موشن گرافیک و عکس نوشته و … همراه می‌باشد.

سلیمانی افزود: آوای بیداری نیز مربوط به اجرای سرود پاتوقی در اماکن عمومی و پر تردد است.

وی، قاب دوازدهم را نیز شامل؛ عملیات اکران فیلم در مدارس، مساجد؛ اماکن عمومی و … عنوان کرد.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این رویداد می‌توانند آثار خود را در گروه فتح قله‌ها در پیام رسان ایتا در لینک ذیل بارگذاری نموده و برای کسب اطلاع بیشتر به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان مراجعه نمایند.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۲۷:۵۶

6 Feb 2024