۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۵۶۵۴۰
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری:

نعمت گاز، هدیه انقلاب برای مردم است

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: قبل از انقلاب هیچ شهر و روستایی در چهارمحال ‌و بختیاری از نعمت گاز بهره‌مند نبود و این هدیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب برای مردم است.
نعمت گاز، هدیه انقلاب برای مردم است
جهانبخش سلیمیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: قبل از انقلاب هیچ شهر و روستایی در استان چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز بهره‌مند نبود و کل نعمت گاز در استان ما هدیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است.

وی با اشاره به گاز‌رسانی 100 درصدی برای جمعیت شهری این استان تصریح کرد: 43 شهر، چهارمحال و بختیاری همه از نعمت گاز بهره‌مند هستند، 92 درصد جمعیت روستایی در حال حاضر از نعمت گاز بهره‌مند می‌باشند که از 640 روستای با قابلیت گاز‌رسانی در استان، 580 روستا گاز‌رسانی شده  و 44 روستا در دستور کار برای گازرسانی داریم. 

سلیمیان در ادامه افزود: روستاهایی که برای گازرسانی در دستور کار هستند مرزی و سخت‌گذر بوده و برای روستاهای مرزی‌تر و سخت‌گذر‌تر به دنبال اخذ مجوزها برای گازرسانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب، 75 درصد سبد انرژی کشور و استان گاز است یعنی تامین انرژی تمام شهرک‌های صنعتی، تمام صنایع بزرگ و تمام گلخانه‌های جدید تاسیس در استان که پا به عرصه تولید گذاشته‌اند، از طریق گاز است.

مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نباید منکر زحمات دستگاه‌های دیگر بود، شرکت نفت همچنین به‌عنوان یک شرکت پشتیبان برای زمان‌های راه‌اندازی نسبت به تأمین سوخت مایع برای زمان‌های ذخیره‌سازی هم اقداماتی انجام داده است.

وی با اشاره به فعالیت جایگاه‌های CNG در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: 43 جایگاه CNG در استان فعال است که جایگزین پمپ‌های بنزین هستند و سوخت خودروهای دوگانه‌سوز را تامین می‌کنند، این در حالی است که انرژی غالب تمامی شهرک‌های صنعتی دایر در استان هم، گاز است و ما برای تامین بی عیب و نقص این انرژی توانمان را به کار گرفته‌ایم.

سلیمیان یادآور شد: جمعیت 97 درصدی استان در شهرها و روستاها کاملا از گاز بهره‌مند هستند و خدمات گازرسانی و پشتیبانی به‌صورت شبانه‌روزی از طریق گازبان‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۱۱:۴۱

5 Feb 2024