۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۵۶۵۰۳
استاندار چهارمحال و بختیاری:

تمام افتخارات انقلاب، مرهون تفکر انقلابی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ایران در دوران بلوغ و پختگی خود قرار گرفته و  تمام افتخارات انقلاب، مرهون تفکر انقلابی است.
تمام افتخارات انقلاب، مرهون تفکر انقلابی است
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری امروز پنج شنبه در گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی (ره)، در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد اظهار کرد: انقلاب سال ۵۷ معجزه قرن بود، مردم مستضعف با دست خالی در برابر حاکم تا دندان مسلح وقت که مورد حمایت کشورهای بیگانه بود، به پیروزی رسیدند.

وی افزود: انقلاب مردم در سال ۵۷ یک اقلیت در برابر اکثریت تا دندان مسلح پیروز شدند و همین سبب عصبانیت طاغوت شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: دشمن برای مواجه با انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده است و مردم در سال ۵۷ با پرچم داری حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسیدند.

وی با اشاره به اولویت دشمن برای مواجهه با انقلاب اسلامی بیان داشت: کارشکنی با نفوذ افراد وابسته و… برای کاهش شتاب انقلاب اسلامی است.

حیدری درباره اولویت دیگر دشمن خاطر نشان کرد: ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی با متوصل شدن به تکنیک‌های عملیات روانی است.

وی با تاکید بر نقش مقام معظم رهبری اذعان داشت: رفتار و منش مقام معظم رهبری درس است و ما باید توجه به فرمایشات حضرت آقا داشته باشیم و حضرت آقا دیده بان انقلاب است و حرکت مذبوحانه دشمن را زیر نظر دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بیان داشت: نزدیک ۱۰۰ دستاورد مهم به برکت انقلاب داشته ایم؛ در برخی جایگاه نخست را کسب کردیم.

وی در ادامه گفت: قبل از انقلاب به مردم و نخبگان فرصت شکوفایی استعداد داده نمی‌شد اما اکنون این پیشرفت به برکت انقلاب محقق شده و دشمن این پیشرفت را هدف قرار داده است و نمی‌خواهد قبول کند انقلاب ما در حال پیشرفت است.

حیدری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: سازنده کشتی‌های اقیانوس پیما، طراح و تولیدکننده ماهواره بر، توانمند در تولید رادیو دارو، پیشگام در مهندسی ژنتیک، متخصص در پیوند سلول‌های بنیادی و قرنیه چشم و… بوده ایم.

وی درباره دستاوردهای دفاعی بیان کرد: یکی از کشورهای قدرتمند هستیم که دشمن جرأت ندارد به کشور ما تعدی بکند و توسعه جبهه مقاومت به عنوان یک ایده موفق است و عمق ایده ما گسترش پیدا کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تولید کننده موشک بالستیک، تولید کننده ناوشکن، بالگرد شکاری، تولیدکننده زیر دریایی و… امروز ما به این تکنولوژی‌ها دست یافته ایم.

وی درباره جایگاه ایران در زمینه علمی و پژوهشی اظهار کرد: در کشورهای اسلامی و منطقه‌ای اول هستیم و این ۴۵ سال لحظه‌ای این انقلاب متوقف نبوده و روز به روز شاهد پیشرفت بوده ایم و با جهاد تبیین باید کارآمدی نظام اسلامی را بیان کرد.

حیدری درباره راهکارهای مقابله با توطئه دشمن گفت: راه مواجهه با کند کردن شتاب انقلاب، کار جهادی است و بعد از انقلاب شاهد کار جهادی بودیم گام‌های مهمی به خصوص در این دولت انجام شده است.

وی درباره پیشرفت‌ها در استان چهارمحال و بختیاری افزود: این استان در مدار پیشرفت قرار دارد و در حوزه‌های تأمین آب پایدار، توسعه صنعت به خصوص صنایع تبدیلی و… کارهای مهمی انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خطاب به مسئولین استان گفت: هر مسئولی اداره خودش را قبل و بعد از انقلاب در استان بررسی کند و برای مردم پیشرفت‌ها را بیان کند.

وی با اشاره به بهرمندی گاز بعد از انقلاب اسلامی بیان داشت: هیچ شهر و روستا ما گاز نداشت فقط در یک استان گاز داشتیم و بعد از انقلاب اکثریت شهرهای و روستاها از نعمت گاز بهره مند شدند.

حیدری گفت: انقلاب در دوران بلوغ و پختگی خود قرار گرفته و تمام افتخارات انقلاب، مرهون تفکر انقلابی است.

وی درباره نقشه دشمن درباره انتخابات اظهار کرد: راهبرد دشمن تعلیق، تحریم و یا تضعیف انتخابات است و از تمام ظرفیت و توان استفاده می‌کند با عملیات روانی می‌خواهد مردم پای صندوق رأی حضور نیابند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: انتخابات شب قدر نظام اسلامی است، سرنوشت یک ملت در شب قدر رقم می‌خورد و سرنوشت مردم ما در انتخابات رقم می‌خورد.

وی بیان داشت: مردم با فرهنگ و با بصیرت یک بار دیگر برای شاد کردن حاج قاسم و شادی روح امام خمینی (ره) و… در انتخابات حماسه می‌آفرینند.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۴۸:۴۴

29 Feb 2024