۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۵۶۴۹۰
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران مطرح کرد؛

بازارهای شهرهای تهران و شهرکرد، در تعامل با یکدیگر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت: با توجه به بازار عرضه‌ای که در تهران هست، سعی می‌کنیم با تعامل با مسئولان چهارمحال و بختیاری روابط دوطرفه مثبت که سود آن به نفع تولید کننده باشد، ایجاد کنیم.
بازارهای شهرهای تهران و شهرکرد، در تعامل با یکدیگر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، مهدی بختیارزاده صبح امروز در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در جلساتی که با مسئولان این استان برگزار شد، بنا شد انتقال تجربیات انجام شود.

وی افزود: این انتقال تجربیات در زمینه آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و... خواهد بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران ادامه داد: در رابطه با راه‌اندازی بازارچه‌ها نیز به صورت کامل در کنار چهارمحال و بختیاری هستیم تا با راه‌اندازی این مراکز کمکی به کاهش هزینه‌های سبد مصرفی خانوارهای این استان صورت گیرد.

بختیارزاده عنوان کرد: با یک تعامل مثبت دوسویه، درخصوص تامین کالاها، می‌توانیم محصولاتی که به‌عنوان مزیت این استان به شمار می‌روند را به بازار مصرف خوب تهران منتقل کنیم، با انجام این کار کشاورزان استان نیز می‌توانند از بازار بزرگ تهران منتفع شوند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر استان تهران نیز می‌تواند کالاهای تولیدی خود که پیرامون تهیه آن در چهارمحال و بختیاری مشکلاتی وجود دارد را به بازار این استان برساند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران اضافه کرد: با توجه به بازار عرضه‌ای که در شهر تهران وجود دارد سعی می‌کنیم با تعامل مثبت با شهرداری شهرکرد و سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، بتوانیم روابط دوطرفه مثبت که سود آن به نفع تولید کننده باشد، ایجاد کنیم.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۴۷:۳۷

1 Feb 2024