۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۵۶۴۸۹
راوی دفاع مقدس مطرح کرد:

لزوم انتخاب اصلح بر اساس معیار‌های انقلاب اسلامی

راوی دفاع مقدس گفت: حضور گسترده، با بصیرت و حماسی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات موجب یاس و نا‌امیدی دشمن است و باید بر اساس معیار‌های انقلاب اسلامی باشد.
لزوم انتخاب اصلح بر اساس معیار‌های انقلاب اسلامی
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، همزمان با آغاز دهه فجر، یادواره شهدای بخش باباحیدر با کلام یادگار دفاع مقدس سردار حاج حسین یکتا و با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، در سالن گلزار شهدا بخش باباحیدر برگزار شد.

حسین یکتا در ابتدای سخنان خود با اشاره به اینکه حضور در این جلسات نقل توفیق و سعادت است گفت: امروز ما ممنون شهدا هستیم که ما را به‌رسم آسمانی دعوت کردند.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) گفت سال‌ها باید بگذرد تا جایگاه شهدا معلوم شود، ایشان معتقد بود جلوه الهی بر انبیا و شهدا، به یک صورت است و شهدا نیز بر اساس حدود وجودی‌شان به منزل آخر که همان نظر به وجه الله است، می‌رسند.

وی اظهار داشت: شهدا «عند ربّهم یُرزقون» اند و نزد خداوند و در مهمانی مقام ربوبی رزق و روزی می‌گیرند، پرچم امام خمینی (ره) همچنان به خون شهدای این سرزمین افراشته است و خون شهیدان پای این پرچم ریخته می‌شود.

یکتا برگزاری این یادواره را فرصت مغتنمی برای ادای دین دوباره به رشادت و جان‌فشانی رزمندگان اسلام و تکریم مقام و ارزش‌های والای شهدا، همچنین تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: یادواره شهدای بخش باباحیدر، یادبودی برای شهدای عرصه‌های مختلف است.

یادگار دفاع مقدس، جهاد را همان قیام واقعی دانست و اظهار کرد: امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرد و قیام واقعی همان جهاد است، تفکر جهادی، در همه زمینه‌ها کارساز است و تنها با تفکر جهادی می‌توانیم به آرمان‌های مقدس انقلاب برسیم.

وی افزود: کار در جمهوری اسلامی با عمل جهادی پیش می‌رود و حاج قاسم ۴۰ سال در میدان جهاد بود.

وی تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی به ولایت پناه برد و امروز پرچم این فرمانده بالاست چراکه او پرچم ولایت را بالا نگهداشت، هرچه به قله نزدیک‌تر می‌شویم اکسیژن کم‌تر می‌شود و در حال امتحان هستیم و تمام نسل‌ها باید مقتدرانه پای انقلاب بمانند.

یکتا، انتخابات اسفند را موجب یاس و نا امیدی دشمن دانست و بیان کرد: حضور گسترده، با بصیرت و حماسی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در انتخابات اسفند موجب یاس و ناامیدی دشمن است، بالاترین کار برای ناکامی دشمنان این است که همگان در انتخابات پرشور حاضر باشند و انتخاب اصلح داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما جبهه‌ای از لقاءالله جاماندیم، دهه نودی‌ها، دهه هشتادی‌ها و دهه هفتادی‌ها بپایید از بقیه‌الله جانمانید.

انتهای خبر/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۲۲:۰۳:۰۴

1 Feb 2024