۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۵۶۴۸۸
مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

انتشار جدول بازبینی آثار متقاضی شرکت در چهارمین همایش تئاتر تک

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: جدول بازبینی آثار متقاضی شرکت کننده در چهارمین همایش تئاتر تک استان از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.
انتشار جدول بازبینی آثار متقاضی شرکت در چهارمین همایش تئاتر تک
امین بسیم در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد:  با پایان یافتن مهلت ثبت نام در همایش 33 اثر از 33 کارگردان در استان چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه همایش رسید و ستاد همایش پس از بررسی مدارک دریافتی، جدول بازبینی آثار را تهیه و منتشر کرد.

وی افزود: فراخوان چهارمین همایش تئاتر تک که با همیاری آموزشگاه تئاتر آرام شهرکرد برگزار می شود در مهر ماه 1402  منتشر شد. که با استقبال بسیار خوب هنرمندان تئاتر استان چهارمحال و بختیاری روبه رو شد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چهارمین همایش تئاتر تک نفره با هدف گسترش فعالیت هنری هنرمندان جوان و خلاق، ایجاد فرصت برای کشف استعدادهای خلاق و دیده شدن هنرمندان استان طراحی و برنامه‌ریزی شده، ادامه داد: در این دوره از جشنواره بیشتر آثار نویسنده بومی دارند که این خود نوید حرکت روبه جلو در تئاتر استان چهارمحال و بختیاری است.

بسیم عنوان کرد: آثار شرکت کننده در این دوره از شهرستان های شهرکرد، بروجن، اردل و فارسان می باشند که از 24 تا 26 بهمن ماه مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طبق جدول منتشر شده چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری ، بازبینی‌ آثار متقاضی در جشنواره به مدت ۳ روز و از روز سه شنبه  24 بهمن ماه در شهرستان‌های بروجن ، فارسان، اردل و شهرکرد انجام می‌شود و نمایش‌های زیر مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سه‌شنبه 24 بهمن،  نمایش‌های «الیزه در لامور» به کارگردانی مهدی بخشش از بروجن، «زیر  پل» به کارگردانی حسین وکیلی از بروجن ، «جنایت یا شرافت» به کارگردانی شقایق شیروانی از بروجن ، «نقاب دخترانه» به کارگردانی حمید رضا خسروی از اردل، «نصرت برادر حشمت» به کارگردانی فرزاد کیانپور از اردل،  «کمند» به کارگردانی سید محمد رضا حسینی اردل، «مهاجر» به کارگردانی فرشته علیمردانی از اردل، «اَتک لوپ» به کارگردانی مصطفی محمدی دوست از فارسان، «قوی تره» به کارگردانی مریم مرادیان از فارسان، «سیاه» به کارگردانی فردین قبادی از شهرکرد و « راهنمایی پرنده دوستان» به کارگردانی اروان محمودیان از شهرکرد مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

بسیم اضافه کرد: چهارشنبه 25 بهمن ماه نیز نمایش های «غُره» به کارگردانی داریوش خدادادی از شهرکرد، «تو هم قبل از...»به کارگردانی آرش کریمی از شهرکرد، «دیر میشود گاهی» به کارگردانی آرش منصوری شهرکرد، «گردو»به کارگردانی اعظم نجفی از شهرکرد، «گیسوگ» به کارگردانی آرمیا رحمانی فر از شهرکرد، «سگ ها مادرت را می خورند» به کارگردانی داود یادگاری از شهرکرد، «رژگونه» به کارگردانی فرشته قادری از شهرکرد، «هشت»به کارگردانی آیدا حبیبیان از شهرکرد، «شام آخر»به کارگردانی مینا حیدری از شهرکرد و  «دیگه صدایم نزن مادر» به کارگردانی رضا حسین زاده از شهرکرد مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در روز سوم بازبینی پنجشنبه 26 بهمن ماه نمایش‌های «سکوت» به کارگردانی فاطمه امینی از شهرکرد، «بشرتوخالی» به کارگردانی سروش غفاری از شهرکرد، «پیمان شکن» به کارگردانی یاسمن جهانبخشی از شهرکرد، «سرگذشت گروباخ تامن» به کاگردانی مهرناز نجفی از شهرکرد، «در انتظار گودو» به کارگردانی علیرضا طاهریان از شهرکرد، «مدآ» به کارگردانی زهرا قائدی از شهرکرد، «یتیم» به کارگردانی محمد حسین بیاتی از شهرکرد، «کشتن گربه بابا فانتون» به کارگردانی افشین شهبازی از شهرکرد، «نسبیت خاص» به کارگردانی راضیه رئیسی از شهرکرد، «نقالی با ابزار گچ کاری»به کارگردانی مهدی جعفری از شهرکرد، «شس تن» به کارگردانی فرازمهدیان از شهرکرد و  «خونابه»  به کارگردانی سارا اسماعیلی از شهرکرد مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: آثار در مرحله بازبینی بدون حضور تماشاگر اجرا خواهند شد. و اسامی هیات انتخاب به زودی در سایت حوزه هنری منتشر خواهد شد.




انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۲۰:۰۵:۴۵

31 Jan 2024