۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۶۴۴۰
نماینده شهرستان لردگان در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری:

جاده‌های دسترسی«لردگان» بهسازی شوند

نماینده شهرستان لردگان در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: آسفالت و خط‌کشی جاده‌های دسترسی  شهر لردگان باید در دستور کار مسئولین قرار گیرد.
جاده‌های دسترسی«لردگان» بهسازی شوند
عطاءالله حسین پورآقایی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری«جهانبین نیوز»، اظهار کرد:  آسفالت و خط کشی جاده‌های دسترسی  شهر لردگان تا میلاس , سردشت و بخش رودشت باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم پایان کار تونل چارطاق ، افزود: با توجه به اینکه اعتبارات لازم برای این پروژه تخصیص داده شده لازم است هرچه سریعتر بهره برداری  شود.

حسین پور رسیدگی و به روز کردن ماشین آلات ترمینال لردگان را ضروری دانست و گفت: وضعیت نابسامان و خطرناک ماشین‌های فعلی باید حل شود.

وی با اشاره به لزوم شناسائی و معرفی اراضی ملی در شهرستان لردگان ، تصریح کرد: برگزاری جلسات با شهرداری‌ها جهت تعیین تکلیف یا برنامه‌ریزی برای استفاده اراضی مذکور بسیار راهگشاست چراکه واگذاری اراضی ملی به شهرداری‌های تازه تأسیس مانند شهرداری سردشت و منج جهت ایجاد فضای سبز یا بوستان و ارائه زمین برای ساماندهی قبرستان‌های سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

حسین پور گفت: کمک به شهرداری‌ها جهت شناسائی و معرفی محله‌های بافت فرسوده و ناکارآمد به منظور استفاده تسهیلات و خدمات دولت در بهسازی چنین محلاتی و  راه اندازی سامانه یا امکانی جهت استعلام و شناسائی اراضی ملی قبل از صدور پروانه ساخت یا شروع به ساخت در شهرداری‌ها مورد تقاضا می‌باشد.

وی تأکید کرد: جلسات مشترک و متعددی با سازمان نظام مهندسی و شهرداری‌ها جهت ایجاد یک دستورالعمل واحده در حوزه‌های مشترک و مرتبط این سه سازمان و نهاد با همدیگر برگزار و وحدت رویه‌ای ابلاغ گردد.

حسین پور احداث کمربندی ضلع جنوبی شهر سردشت را ضروری دانست و افزود: کمربندی جهت برقراری ارتباط روستاهای پائین دست بخش رودشت و سد خرسان ۳ با در نظر گرفتن ظرفیت پائین ترافیکی بلوار اصلی شهر سردشت می‌باشد و در طرح هادی شهری نیز پیش بینی شده و از طرفی بلوار اصلی شهر سردشت و یا مشارکت در ساخت و تکمیل بلوار اصلی شهر سردشت به طول ۳کیلومتر جهت تردد ماشین آلات فوق سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد که پیشنهاد می‌شود در صورت عدم احداث کمربندی با توجه به اینکه زیر سازی جاده فوق را شهرداری انجام می‌دهد مساعدت بمنظور آسفالت روکش جاده بعمل آید.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۱۸:۱۳

29 Jan 2024