۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۵۶۴۳۶
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

جمعیت جوان و پویا یکی از مؤلفه‌های قدرت است

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) گفت: فرهنگ‌سازی در راستای اقناع عمومی به فرزند آوری بسیار ضروری است.
جمعیت جوان و پویا یکی از مؤلفه‌های قدرت است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، چهارمین جلسه قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع جوانی جمعیت و پایداری خانواده در سالن جلسات فرماندهی سپاه استان با حضور سردار اکبری تشکیل شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در این جلسه ضمن تسلیت رحلت بانوی صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) از حضور همه مسئولین ادارات، نهادها و کمیته‌های مختلف کارگروه جوانی جمعیت تقدیر و تشکر کرد و گفت: جمعیت جوان، بانشاط و پویا یکی از مؤلفه‌های قدرت در هر کشور است.

سردار علی‌محمد اکبری افزود: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس جوانان ما جنگ را مدیریت کردند و شهدای زیادی از این قشر تقدیم نظام شد و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیفتد، در این برهه از زمان هم برای پیشبرد اهداف مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی؛ به جمعیت پرنشاط و جوان بیش‌ازپیش نیازمند هستیم و بدیهی است که با پیری جمعیت و کاهش جمعیت، دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

 وی با عنوان این موضوع که سالخوردگی جمعیت و مقابله با آن از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است و رهبر معظم انقلاب از آن به‌عنوان آینده هولناک یادکردند، اظهار داشت: بایستی همه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای انقلابی در راستای اهداف جوانی جمعیت به‌صورت جهادی وارد میدان شوند.

سردار اکبری از کمیته‌های مختلف کارگروه جمعیت و پایداری خانواده بسیج جامعه پزشکی تقدیر و تشکر کرد و خواستار فعالیت جهادی در این زمینه شد.

وی، مسئولیت سپاه استان چهارمحال و بختیاری در قرارگاه شهید سلیمانی را مطالبه گری و بسیج کنندگی دانست و وظیفه کمیته تبیین و تبلیغ برای فرهنگ‌سازی در راستای اقناع عمومی به فرزند آوری را بسیار ضروری عنوان کرد.

کاظم کبیری مسوز بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری هم در حاشیه این جلسه گفت: قرارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هر ۴۵ روز در سپاه استان چهارمحال و بختیاری در راستای کارگروه جوانی جمعیت و پایداری خانواده تشکیل می‌شود.

وی ا فزود: در این جلسات که با حضور مسئولین کمیته‌های ذی‌ربط و مسئولین ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با قانون جوانی جمعیت تشکیل و گزارش اقدامات در این راستا ارائه‌شده و مشکلات و معضلات بررسی و آسیب‌شناسی می‌شود.

کبیری خاطرنشان کرد: در این جلسات میزان اجرای قانون جوانی جمعیت توسط ادارات بررسی و راهکارهای اجرای هرچه بهتر قانون ارائه می‌شود.

انتهای پیام/1030ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۲۵:۵۰

29 Jan 2024