۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۵۶۴۳۱
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری:

بازارچه دائمی برای فروش صنایع دستی راه‌اندازی شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال آن هستیم تا یک بازارچه و یا نمایشگاه دائمی در استان برای فروش و بازاریابی صنایع دستی ایجاد کنیم.
بازارچه دائمی برای فروش صنایع دستی راه‌اندازی شود
زهرا حبیبی در حاشیه جلسه هم‌اندیشی اعضای انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: درصدد هستیم تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات بانوان استان قرار بگیریم.

وی افزود: باید از فعالیت‌ها و اقدامات بی‌ثمر در حوزه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنایع‌دستی در چهارمحال و بختیاری جلوگیری کنیم و به دنبال اقدامات هدفمند برویم تا بتوانیم به نتیجه مناسب دست پیدا کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سعی شد در کنار حمایت از زنان سرپرست خانوار از سایر بانوان توانمند و کارآفرین نیز حمایت شود، در این حوزه از ظرفیت گروه‌های جهادی و سمن‌ها نیز استفاده کردیم.

حبیبی با بیان اینکه در دور دوم سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختياری اتفاقات خوبی رخ داد، عنوان کرد: اعتباری برای ساماندهی بازارچه‌های صنایع‌دستی اختصاص پیدا کرد و اگر اعتبار در اختیار دفتر بانوان و خانواده استانداری قرار گرفت، به دنبال  آن هستیم تا یک بازارچه و یا نمایشگاه دائمی در استان برای فروش و بازاریابی صنایع دستی ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی برای شرکت در نمایشگاه‌های کشوری برای اسکان دچار مشکل هستند، این پیشنهاد داده شده تا مکانی برای اسکان در نظر گرفته شود، می‌توان از ظرفیت مهمانسراهای ادارات نیز استفاده کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری در خصوص تسهيلات حمایتی برای بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی، اضافه کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان مبلغی به همین منظور اختصاص یافته که متقاضیان می توانند درخواست خود را ارائه کنند.

حبیبی با تاکید بر اینکه مطالبه‌‌گری توسط بانوان برای حل مشکلاتشان موثر است، بیان کرد: نیازمند یک اتاق فکر برای حل مشکلات هستیم.

وی در پایان یادآور شد: در کارگروه اجتماعی استانداری موضوع خرید صنایع دستی از تولیدکنندگان چهارمحال و بختیاری توسط ادارات به‌عنوان هدیه مطرح خواهد شد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۱:۴۱

28 Jan 2024