۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۵۶۴۳۰
امام جمعه شهرستان کوهرنگ مطرح کرد:

حضور پُر شور جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف در کوهرنگ

امام جمعه شهرستان کوهرنگ گفت: امسال در سه بخش مرکزی، صمصامی و بازفت مراسم معنوی اعتکاف با حضور نوجوان و جوانان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی با شور و اشتیاق برگزار شد.
حضور پُر شور جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف در کوهرنگ
حجت‌الاسلام و المسلمین ایوب محمدی در حاشیه مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «پایگاه خبری جهانبین نیوز»، اعتکاف را جلوه زیبای عبادت و اطاعت و یاد خداوند دانست و اظهار کرد: اعتکاف یک حرکت عاشقانه و عاقلانه و بستری مناسب برای اندیشه، تفکر، خردورزی و آب حیات بخش در کویر غفلت‌ها است، اگر فرد بتواند از این فرصت که در سال یک بار در اختیار مؤمنان قرار می‌گیرد استفاده کنند بهینه داشته باشد، قطعا جز رستگاران خواهد بود.

وی با اشاره به رشد حضور نوجوانان و دانش‌آموزان در ایام‌البیض امسال، افزود: این قشر پاک سرشت از همین ابتدای مسیر زندگی، پا در راه بندگی و کسب معنویت گذاشته‌اند و این مهم را باید به فال نیک بگیریم، فطرت پاک جوانان و نوجوانان باید با برنامه‌های معنوی و فرهنگی نغز و پُر بار تقویت شود تا گروه‌هایی دیگر درصدد رخنه در باورهای ناب و بکر آنان برنیایند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ در ادامه عنوان کرد: امسال در سه بخش مرکزی، صمصامی و بازفت مراسم معنوی اعتکاف با حضور نوجوان و جوانان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی با شور و اشتیاق برگزار شد و خوشبختانه مردم شهرستان از این مراسم معنوی استقبال خوبی کردند.

محمدی ضمن تقدیراز همکاری نهادهای و ادارات همکاری کننده در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان کوهرنگ، اهمیت برنامه‌های معنوی را تقویت اخلاق اجتماعی، حسن خلق و مسئولیت‌پذیری اجتماعی برشمرد، موضوع مهمی که باعث ارتقا باورهای دینی در جامعه و در بین خانواده‌ها خواهد شد.
 
 انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۰۴:۱۰

28 Jan 2024