۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۴۲۸
شهید نجفقلی صفیان:

امیدوارم در راه اسلام در ركاب مهدی شمشير بزند

امیدوارم كه روزی فرزندم مصطفي آرزوی مرا دنبال كند و درراه اسلام در ركاب مهدی شمشير بزند و از ياران آن بزرگوار شود و مرا به اين آرزوي ديرينه برساند كه روحم از او خشنود شود درود بر تمام شهيدان راه اسلام و سلام بر حسين کاروان‌سالار ...
امیدوارم در راه اسلام در ركاب مهدی شمشير بزند
به گزارش «جهانبین نیوز»، شهید نجفقلی صفیان در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به امید شهادت                                                      
آنان که درراه خدا جهاد کردند و جان خود را بر سر این کار گذاشتند فرشتگان خدا بر آن‌ها درآیند و مژده آمرزش آن‌ها را دهند که از گذشته خود بیمی نداشته باشید.

به امید بخشش گناهان

من نجفقلی صفیان این نوشته را به‌عنوان وصیت‌نامه برای بستگان خود و بازماندگانم بجای می‌گذارم.

من از همان کودکی که خویشتن را شناختم و با مکتب انسان‌ساز اسلام آشنایی پیدا کردم همواره دلم می‌خواست که این آئین محمدی و دین خدا در همه‌جا گسترش پیدا کند؛ و مردم به این آئین کامل خدایی عادت پیداکرده و بدان عمل نمایند؛ و چه شب‌ها و روزها تنها به تفکر در این مورد پرداختم و حتی اکثر اوقات تنها به کوه و بیابان‌ها سر می‌گذاشتم و مثل‌اینکه یک گم‌شده‌ای داشته باشم در پی آن به جستجو می‌پرداختم.

همواره در جستجوی مهدی موعود صاحب زمان (عج) بودم و اکثر اوقات در خود فرورفته و در مورد هدفم متفکر می‌شدم، به‌طوری‌که به مسائل مادی هیچ‌گونه توجه نداشتم و به همین خاطر اکثر مردم که بیشتر به خاطر مادیات فعالیت می‌کنند مرا گوشه‌گیر و دور از اجتماع خطاب می‌کردند؛ اما من بهتر از آن‌ها می‌فهمیدم که در مورد چه گوهر ارزشمندی تجسس می‌کنم و من به این اعتراضات آن‌ها توجهی نمی‌کردم و هدف خود را برتر از این اتهامات می‌یافتم.

تا سرانجام جنگ بین کفر و اسلام پیش آمد و بهترین موقعیت برای جانبازی درراه هدفم پیدا کردم. امیدوارم که خداوند از سر گناهان من بگذرد و آن لیاقت را به من عنایت فرماید که من بتوانم چون یک مسلمان واقعی درراه دینش جانبازی کنم.

من همیشه منتظر مهدی (عج) آن منجی بشریت و برپادارنده اسلام محمدی در سرتاسر جهان بودم و هستم و تا آخرین لحظات زندگی هم منتظر خواهم ماند.

این‌یک وظیفه است برای هر مسلمان.من از پدرم عذر می‌خواهم زیرا من نتوانستم وظایفم را نسبت به ایشان انجام دهم، امیدوارم که از سر تقصیرات من درگذرد.

زن و فرزندم را به خدای بزرگ می‌سپارم و امیدوارم که روزی فرزندم مصطفی آرزوی مرا دنبال کند و درراه اسلام در رکاب مهدی شمشیر بزند و از یاران آن بزرگوار شود و مرا به این آرزوی دیرینه برساند که روحم از او خشنود شود درود بر تمام شهیدان راه اسلام و سلام بر حسین کاروان‌سالار شهیدان.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته 
نجفقلی صفیان بلداجی-جمعه پنجم محرم‌الحرام 1359


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۲۹:۵۹

29 Jan 2024