۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۵۶۴۲۶
استاندار چهارمحال و بختیاری: 

مشارکت بالای مردم موجب اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و حضور آن‌ها در پای صندوق‌های رای موجب اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود.
مشارکت بالای مردم موجب اقتدار جمهوری اسلامی می‌شود
غلامعلی حیدری در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری‌ «جهانبین نیوز»، با اشاره به اینکه دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: هر عملی که موجب ناامیدی دشمن شود مصداق عمل صالح است.

وی تصریح کرد:  اینکه «رهبر انقلاب» می‌فرمایند انتخابات شب قدر است، این یک حقیقت است، راهبرد دشمن برای انتخابات تعلیق، تعویق، تحریف و تضعیف انتخابات است که البته موفق نخواهند شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کلام مقام معظم رهبری در مورد چهار مولفه مهم رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری در ارتباط با انتخابات مورد تاکید همه ما باید باشد.

حیدری ادامه داد: دشمن برای نشر دروغ، برای نشر تهمت و توهین و نشر فساد در فضای مجازی میلیاردها تومان هزینه می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا مردم را نا امید کند که پای صندوق رای نروند که اینجا همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین و دعوت، زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق رای را فراهم کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری  با اشاره به اینکه عدم جانبداری، قانون مداری صددرصدی باید مورد تاکید اعضای شورای اداری باشد اذعان داشت: هیچ مدیری حق ندارد له یا علیه کاندیدی موضع گیری کند.

حیدری یادآور شد: هرکس در نا امید کردن مردم گام بردارد و آنها را به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند و خائن به کشور محسوب می شود.

حیدری اذعان داشت: فضای امروز مانند شب عملیات کربلای 5 است که دشمن با عملیات روانی تلاش می‌کرد سپاه اسلام را ضعیف جلوه دهد و رزمندگان اسلام مرعوب دشمن نشدند.

حیدری خاطر نشان کرد: الان هم در این شرایط عملیات روانی باید حماسه دیگری آفریده شود، با قدرت و توکل به خداوند مانند رزمندگان کربلای 5 عمل کنید.


انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۳۱:۲۸

28 Jan 2024