۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۵۶۴۲۳
جهانبین نیوز گزارش می‌دهد؛

گردنه‌های چری و تاراز بازگشایی شد

گردنه‌های چری و تاراز در شهرستان کوهرنگ بازگشایی شده است و تردد با زنجیر چرخ در حال انجام است.
گردنه‌های چری و تاراز بازگشایی شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، بعد از مدت‌ها چشم چهارمحال و بختیاری و شهرستان کوهرنگ به بارش برف روشن شد، بارش‌هایی که اگرچه باعث خوشحالی مردم شد اما مشکلاتی هم برای مردمان ایجاد کرده است.

بارش‌های خوبی که در روزهای گذشته در این استان به ویژه در شهرستان کوهرنگ به وقوع پیوست باعث مسدود شدن موقت برخی محورهای شریانی و گردنه‌های مهم در این شهرستان شد.

خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل خدمات‌رسان ازجمله راهداران، نیروهای پلیس‌راه و… راه‌ها و گردنه‌ها در شهرستان‌های برف‌گیر چهارمحال و بختیاری بازگشایی شد، اگرچه همچنان تردد در این محورها به کندی و صرفاً با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

توصیه پلیس‌راه و راهداران به رانندگانی که قصد تردد از محور و گردنه‌های برف‌گیر چهارمحال و بختیاری را دارند استفاده از زنجیر چرخ، توجه به صبر و حوصله و همراه داشتن تجهیزات زمستانی است.

سید غلامعلی نوربخش در خصوص بازگشایی محورهای شریانی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به برف و کولاک شدید در گردنه چری از شب گذشته این گردنه مسدود و با تلاش راهداران هم اکنون این محور بازگشایی و تردد به صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری افزود: همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در این محور و سایر محورهای مواصلاتی استان الزامی است.

امرالله قاسمی در حاشیه بازدید از گردنه چری در شهرستان کوهرنگ در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز» از بازگشایی گردنه‌های چری و تاراز در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: وزش باد شدید و کولاک برف باعث کندی تردد در محورها و گردنه‌های شهرستان کوهرنگ شده است.

بخشدار بازفت ادامه داد: مسافران از تردد غیرضروری به محورهای مواصلاتی و گردنه‌های شهرستان کوهرنگ اجتناب کنند و در صورت تردد حتماً زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

قاسمی در پایان عنوان کرد: سایر محورهای شریانی در شهرستان کوهرنگ باز است و جاده لِپد نیز در حال بازگشایی است.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۷:۲۹

27 Jan 2024