۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۵۶۴۱۸
مدیرکل اداره کل راهداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد؛

برف‌روبی بیش از ۳ هزار کیلومتر از محورهای چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر باند از محورهای شریانی و غیر شریانی استان برف‌روبی شد.
برف‌روبی بیش از ۳ هزار کیلومتر از محورهای چهارمحال و بختیاری
به گزارش پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، روح‌الله غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از انجام ۴۰۰ مورد امدادرسانی، کمک و رهاسازی و اسکان موقت ۶۰ مسافر در راهدار خانه‌ها طی چند روز گذشته که سامانه بارشی در استان فعال بوده است، خبر داد.

وی به انجام عملیات راهداری در محورهای چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر باند از محورهای استان برف‌روبی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصرف بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن شن و نمک برای بهسازی محورهای استان، ادامه داد: هم‌اکنون تمامی ۴۵۰ نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

غلامی عنوان کرد: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود برای تردد از محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت شماست.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۳۹:۱۲

27 Jan 2024