۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۶۴۱۶
سردار شهید سید مهدی محمدی:

بنده چون جای مناسبی بهتر از جبهه برای خودسازی پیدا نکردم روی به جبهه آوردم

امامان معصوم می‌فرمایند: از این دنیا هر کس باید بهره‌ای برای آخرتش فراهم نماید، بنده چون جای مناسبی بهتر از جبهه برای خودسازی پیدا نکردم روی به جبهه آوردم و از همه‌چیز خود گذشتم تا بتوانم دین خود را به اسلام ادا کرده باشم و امید دارم که خدای عزوجل این جهاد را از من قبول کند.
بنده چون جای مناسبی بهتر از جبهه برای خودسازی پیدا نکردم روی به جبهه آوردم
به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار شهید سید مهدی محمدی در وصیت‌نامه خود می‌نگارد:

وصیت‌نامه سردار شهید اسلام برادر سید مهدی محمدی
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
در سر قبر من این وصیت‌نامه را بخوانید که من اعتقاددارم که بهشت حق است و جهنم حق و امامان و پیامبران خدا حق‌اند و روز قیامت حق است، عذاب حق است و حساب‌وکتاب حق است.
 
با درود به رهبر کبیر انقلاب بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی دامت برکاته و سلام به ارواح پاک شهدا وصیت‌نامه خود را آغاز می‌کنم که اینجانب سید مهدی محمدی فرزند سید میرزا آقا اقرار و اعتراف به متن فوق و معتقد به ولایت‌فقیه که خداوند متعال بعد از وجود بقیه‌الله الاعظم در زمان غیبت کبری برای اهداف مردم فقهایی برگزید که امروز در رأس همه آن‌ها وجود پربرکت امام امت می‌باشد.

از شما می‌خواهم به اهداف مقدس اسلام پی ببرید پیامبر برای چه چیزی این‌همه زجر کشید و علی چرا خانه‌نشین شد، چرا فرقش شکافته شد، چرا فاطمه آن رنج‌ها را تحمل کرد چرا امام حسن مسموم زهر جفا شد و چرا امام حسین با 72 تن درصحنه کربلا حماسه آفرید.
 
این‌ها همه برای اسلام است، این‌ها همه فدای اسلام شدند چرا ما نشویم؟ بااینکه امام عزیزمان فرمودند همه ما باید فدای اسلام شویم پس فدا شدن در طریق اسلام افتخاریست جاودانی و توفیق الهی.
 
و اما مادر عزیز و گرامی امام حسین (ع) بهترین جوانانش را درراه خداداد؛ و در زمان خود ما هم امام عزیز ما اولین شهید را تقدیم کرد، شما هم به شهادت فرزندت افتخار کن مقاوم و استوار باش، شکر خدا را به‌جا آور که این شهادت نصیب همه‌کس نمی‌شود.

از خواهر و همسر و کلیه خواهران مذهبی تقاضا دارم که با سلاح حجاب خود به مبارزه با فساد و تباهی برخاسته و این سنگر خود را حفظ کنند و فاطمه مرا همان‌گونه که فاطمه می‌خواست و می‌خواهد تربیت کنید.
 
ای مردم بدانید که هر کس که به جبهه می‌رود با چشم و گوش بسته نمی‌رود؛ و امامان معصوم می‌فرمایند: از این دنیا هر کس باید بهره‌ای برای آخرتش فراهم نماید، بنده چون جای مناسبی بهتر از جبهه برای خودسازی پیدا نکردم روی به جبهه آوردم و از همه‌چیز خود گذشتم تا بتوانم دین خود را به اسلام ادا کرده باشم و امید دارم که خدای عزوجل این جهاد را از من قبول کند و این را بگویم که کسانیکه خیال می‌کنند هر کس به جبهه می‌رود زود کشته می‌شود، این فکر باطلی است و یا مشرک به خدا می‌باشند چون خداوند می‌فرماید: کل نفس ذائقه الموت.

تمامی موجودات از چشیدن شربت مرگ ناگزیر بوده حیات ابدی و بقای سرمدی منحصر به ذات باری‌تعالی است، پس بر هر شخص عاقل و باایمان که این جهان را گذرگاهی به‌سوی جهان جاویدان می‌داند لازم است که پیوسته در فکر عالم پس از مرگ بوده و خود را برای سفر آخرت آماده و اعمال ناقصه خود را با خوبی و احسان و جهاد و عبادت خالص و بامعنا جبران کنیم.

امید این رادارم که امامان معصوم در روز محشر مرا شفاعت کنند مخصوصاً امام حسین (ع) که من برای زیارت او و گرفتن تذکره به‌سوی او حرکت می‌کنم.

بازهم به برادران حزب‌الله توصیه می‌کنم که مواظب باشید که ضدانقلاب و کسانیکه به جبهه و جنگ کاری ندارند و منتظر روزی هستند خدای‌نکرده غفلت کنیم و دوباره دنبال آما ل خودشان بروند و ما و شهیدان ما را به راه اولی که بودیم برگردانند و ما باید همانند امامانمان همه حرف‌ها و زخم‌زبان‌ها را به خود روا داریم و هر کس گفت من شیعه هستم باید طوری باشد که اگر مثل علی (ع) نمی‌شود لااقل همانند کسانیکه او را دوست می‌دارند باشد.
 
وصیت می‌کنم که گاهی به قبرستان شهدا بروید و درس مبارزه و ایثار و گذشت از دنیا و پیوستن به شهدای صدر اسلام را یاد بگیرید؛ و ای خدای بزرگ تو خود شاهد و گواه باش که این راه را کورکورانه انتخاب نکرده‌ام بلکه با قلبی مملو از عشق، تو را به یگانگی شناختم و در قلبم جرقه‌ای از ایمان پدیدار شد که از همه‌چیز گذشتم و به تو پیوستم و این سخن علی (ع) است که می‌فرماید مسلمانان تقوا را پیشه خود کنید چراکه سلاح تقوا سلاح محکمی در مقابل هوی نفس و وسوسه‌های شیطانی است و همیشه به یاد خدا باشید و از خدای خود غافل نشوید چراکه ما از اوییم و به‌سوی او درحرکتیم.
 
خواهران و برداران و ای کسانیکه برای شهیدان گریه و زاری می‌کنید و برایمان مجلس عزاداری می‌گیرید، ما را از مرگ فراری نیست خوشا به حال آنان که زندگیشان را برای خدا و مردنشان برای خدا و شهید شدنشان برای خدا و خوشا به حال آنان که جز راه حق به راهی نرفتند و جز ذکر خدا یادی نکردند پس بیا لحظه‌ای به خود بنگریم و خود را در روز قیامت و آن روز به یاد بیاوریم تا دچار اشتباه نشویم.
 
از امت حزب‌الله می‌خواهم که امام را تنها نگذارند و دنباله‌رو خدا و روحانیت باشند که همان خط پیامبران است و خط ولایت‌فقیه که ان‌شاءالله صاحب ما خواهد آمد و انتقام ما را از دست دشمنان خواهد گرفت؛ اما وصیتی د ارم بر مادرم: گریه نکن ای مادر عزیزم که هر قطره اشک تو تیری است بر جگرم، سرت را بلند کن و با صدای بلند بگو ما پیروزیم و ما به مادرانی همچون شماها وعده خواهیم داد که شمایید در بهشت موعود، چون هدیه کردید جوانانتان را درراه خدا.

پس گریه مکن چون امام عزیزمان در سوگ فرزندش اشک نریخت. من خیلی به درگاه خداوند نالیدم و گریه کردم و از او حاجت خواستم تا مرا به آرزوی خود که همان شهادت است برساند اما تاکنون قابل نبوده‌ام ولی هر موقع که خداوند بزرگ خود بخواهد مرا از این دنیا ببرد با مرگ سرخ همراه با شهادت از این دنیا ببرد. ان‌شاءالله
 
برایم طلب آمرزش کنید و به برادران و خواهران که دستشان را از روی ادب برای خدا بلند می‌کنند التماس دعا دارم. شمارا به پیروی از امام و آمادگی برای قیام حضرت قائم (عج) سفارش می‌کنم.
 
به برادرم سفارش می‌کنم تو همچون همه برادران صبر پیشه کن و صابر باش که خداوند با صابران است. از جانب بنده در محل سپاه پاسداران از برادران پاسدار و در ده از تمام مردم ده و از همه آشنایان که از این حقیر بدی دیده‌اند عذرخواهی کن و ان‌شاءالله چون حق ناس را باید خودشان بخشند مرا ببخشند.
 
 
امروز روزی است که خداوند تبارک‌وتعالی از ما مردم مسلمان امتحان می‌گیرد. ای همسر مهربانم روز امتحان تو هم پیش‌آمده است، همچون زهرا (س) که فرزندش را درراه خداداد صبر را پیشه کن و ناراحت نباش. همسر من به گردنم خیلی حق‌داری چون من نسبت به تو کوتاهی کردم مرا حتماً حلال کنید. ان‌شاءالله و صبر در پیش گیرید میدانم سخت است ولی خداوند با صابران است برایم دعا کن و نماز که می‌خوانی مغفرت بخواه از خداوند. فرزندانم فاطمه و منصوره را ای همسرم خوب تربیت کن تا ذخیره‌ای باشند برایم در آخرت.
 
از همه مردم ده برایم حلالیت بطلبید و بگوئید این حقیر را حتماً حلال کنند که لذتی که درگذشت است در انتقام نیست. در ضمن کسانیکه در ده مردم را اذیت می‌کنند و علیه انقلاب و جنگ حرف می‌زنند حق شرکت در مراسم مرا ندارند به‌شرط اینکه توبه کنند و برگردند. ان‌شاءالله 5/11/1364


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۰۰:۰۵:۵۸

28 Jan 2024