۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰
کد مطلب : ۵۶۴۱۵
فرماندار شهرستان بن:

جنگ امروز، جنگ اندیشه‌هاست

فرماندار شهرستان بن گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس ما با دشمن جنگ رو در ‌رو داشتیم اما جنگ کنونی جنگ اندیشه‌ها و افکار است .
جنگ امروز، جنگ اندیشه‌هاست
رضا علی بیگی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و بیان این که در آن دوران ما با دشمن جنگ رو در  رو داشتیم و رزمندگان اسلام دشمنان را میدیدند و با آن مقابله می کردند افزود : جنگ کنونی جنگ انیشه ها و افکار است . 

وی افزود: مقابله با این نوع جنگ بسیار دشوار تر است چرا که پی بردن به خباثت و اهداف دشمنان در این نوع جنگ بسیار سخت و نیازمند بینش، بصیرت و آگاهی کامل دارد . 

علی بیگی تصریح کرد: وظیفه فضای مجازی و فعالان در این عرصه با پیروی از ولی امر مسلمین، تبیین اهداف دشمن ، و همچنین روشنگری در این رابطه می‌باشد . 

همه ما وظیفه داریم افکار مردم را روشن کنیم

وی با اذعان بر اینکه آگاه سازی مخاطبان و روشنگری کلید اصلی مقابله با این نوع خباثت دشمن است یادآور شد: همه‌ی ما وظیفه داریم ضمن فعالیت در این فضا افکار مردم را روشن کنیم.
 
فرماندار شهرستان بن در ادامه اضافه کرد: به شما این اطمینان داده می شود که فرمانداری شهرستان به عنوان نماینده  دولت مردمی سیزدهم در شهرستان تمام توان خود را به کار گرفته است تا عقب ماندگی شهرستان را تا آنجا که می تواند جبران کند . 

علی بیگی خاطر نشان کرد: بسیاری از اقداماتی که در طی 2 سال گذشته تا به امروز  انجام شده است در شهرستان بن  قابل مشاده و نمود پیدا کرده است.

وی با اذعان بر اینکه در ادوار گذشته شاهد عقب ماندگی در بسیاری از حوزه‌های شهرستان بودیم بیان داشت: اقدامات انجام شده در شهرستان بن به زودی از طریق رسانه و فضای مجازی به گوش مردم خواهد رسید و تمام تلاش‌ها نمود پیدا می‌کند.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۵۹:۴۰

27 Jan 2024