۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۸
کد مطلب : ۵۶۳۴۱
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۱ شهرستان شهرکرد:

حضور حداکثری در انتخابات انقلاب را بیمه می‌کند

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۱ شهرستان شهرکرد گفت: با حضور حداکثری در انتخابات تو دهنی به دشمن بزنیم، از ارزش‌های انقلاب و خون شهدا دفاع کنیم و انقلاب را دوباره بیمه کنیم.
حضور حداکثری در انتخابات انقلاب را بیمه می‌کند
حمید رضا اکبری دهکردی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری «جهانبین نیوز»، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات پیش رو اظهار کرد: رهبر انقلاب ملاک انتخاب یک نماینده اصلح را مطرح کرده اند که باید انقلابی، جوان گرا، به فکر حل مشکلات مردم باشد.

وی افزود: یک نماینده باید حرف و عملش مطابقت داشته باشد و فکر و ذهن او مردم و انقلاب باشد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۱ شهرستان شهرکرد بیان داشت: نامزد نمایندگی مجلس و خبرگان رهبری باید اخلاق مدار و اخلاق مند باشند و انصاف داشته باشند و حرف‌هایی که می‌زنند باید مستند باشند.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات در مناظره‌ها شرکت کنند و به صورت شفاف با مردم صحبت کنند و اصل بر رقابت سالم در عین رفاقت است و همدیگر را تخریب نکنند.

اکبری با تاکید بر نقش مردم در انتخابات تصریح کرد: مردم ما همیشه مدافع انقلاب، نظام و رهبری بودند در صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری تاکید بر حضور حداکثری مردم بوده است انتخابات می‌تواند کشور را بیمه کند و مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی در حقیقت حمایت از انقلاب، رهبر و نظام را نشان می‌دهند.

وی با تاکید بر فعالیت دشمن جهت عدم شرکت مردم در انتخابات اظهار کرد: تبلیغات دشمن درصدد آن است که مردم را دلسرد کند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و نماینده‌ها با پشتوانه کمی وارد مجلس شوند.

سرپرست ناحیه ۱ شهرستان شهرکرد با دعوت همه مردم برای شرکت در انتخابات گفت: به عنوان یک خدمت گزار جامعه فرهنگی از معلمان، دانش آموزانی که حق رأی دارند، اولیا دانش آموزان دعوت می‌کنم همچون همیشه، پرشور، با صلابت لبیک به ندای رهبری داشته باشند و حتماً پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

وی افزود: با حضور حداکثری در انتخابات می‌توانیم یک تو دهنی به دشمن بزنیم و از ارزش‌های انقلاب و خون شهدا دفاع کنیم و انقلاب را دوباره بیمه کنیم.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۰۱:۳۲

20 Jan 2024