۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۵۶۲۹۷

راه‌اندازه 4 بازارچه میوه و تره‌بار ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد گفت: درر استای رفاه حال شهروندان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان 4 بازارچه عرضه میوه و تره‌بار راه‌اندازی می‌شود.
راه‌اندازه 4 بازارچه میوه و تره‌بار ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان
به گزارش پایگاه خبری« جهانبین نیوز»، سید رضا هاشمی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: احداث بازارچه عرضه ارزاق عمومی و میوه و تره‌بار به منظور کاهش ترافیک شهری و دسترسی آسان شهروندان به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از وظایف اصلی این سازمان است‌.

وی افزود: با توجه به اینکه حدود دوماه تا پایان سال مانده و در آستانه فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز هستیم بنابراین جهت رفاه حال شهروندان برپایی 4 بازارچه عرضه مستقیم میوه و تره‌بار در دستورکار قرار گرفته است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شهرکرد بیان کرد: در فاز نخست این بازارچه‌ها با سازه‌های موقت در منظریه روبروی ایستگاه آتش‌نشانی، بازارچه ولیعصر جنوبی، بازارچه روبروی پارکینگ ورودی شهرکرد و بازارچه محدوده ترمینال سامان دایر خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه در صورت استقبال شهروندان و بازخورد مطلوب این بازارچه‌ها دانمی خواهد شد، ادامه داد: راه اندازی بازارهای موقت عرضه محصولات و فرآورده‌های کشاورزی و مایحتاج عمومی با هدف ارزان سازی و کاهش قیمت محصولات، عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به مایحتاج عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای خبر/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۱۴:۰۱

14 Jan 2024