۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۵۶۱۳۶
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

نگذارید مردم پشت درهای بسته بمانند

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: دربِ اتاق مدیران باید همیشه به روی مردم باز و قدردان مردم باشیم، برای بهتر شدن رابطه مردم و مسئولان خوب است که جلسات ملاقات عمومی مدیران شهرستان شهرکرد به صورت مستمر و هفتگی برقرار شود.
نگذارید مردم پشت درهای بسته بمانند
به گزارش جهانبین نیوز، مصطفی حیدری صبح امروز در جلسه مدیران شهرستان شهرکرد به عملکرد ۹ ماهه نخست سال جاری مدیریت‌شهری اشاره کرد و گفت: فراموش نکنیم که کارجمعی از مولفه‌های پیشرفت در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و زمانی که برخی مدیران استانی فرهنگ کار دسته جمعی را فرا گیرند، تمایل بیشتری نیز برای تلاش در جهت سازندگی چهارمحال و بختیاری بویژه مرکز استان شکل می‌گیرد.
 
رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه مدیریت جهادی و وحدت باعث پیشرفت هرچه بیشتر استان می‌شود، افزود: خدمت‌رسانی به مردم اولویت در تمام کارها است که همین کار و تلاش عامل تحرک، نشاط و پیشرفت استان می‌شود. 
 
مسئولان با گشاده رویی به حل مشکلات مردم بپردازند
 
وی با اشاره به اینکه مدیران‌کل آینده شما هستید و آینده این استان، کشور و این نظام را شما رقم خواهید زد،  اظهار داشت: مردم امروز با مشکلات مختلفی درگیر هستند ما مسئولان باید بدانیم که مردم ولی نعمت ما هستند و بپذیریم که نگرانی و ناراحتی آن‌ها را ما نیز باید درک و تحمل کنیم و با خوش رفتاری و گشاده‌رویی به حل مشکلات آن‌ها اهتمام داشته باشیم.
 
حیدری گفت: دربِ اتاق مدیران باید همیشه به روی مردم باز و قدردان مردم باشیم، برای بهتر شدن رابطه مردم و مسئولان خوب است که جلسات ملاقات عمومی مدیران شهرستانی به صورت مستمر و هفتگی برقرار شود.
 
رئیس شورای اسلامی شهرکرد در پایان افزود: چراکه در این جلسات انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظراتی از سوی مردم که اصلی‌ترین دریافت کنندگان خدمات ما می‌باشند، مطرح می‌شود که می‌تواند گره‌گشای امور باشد و فضا را به سمت ارتقای بهره وری، اصلاح امور و کاهش هزینه‌ها سوق دهد و از این رو، دربِ اتاق مدیران باید همیشه به روی مردم باز باشد.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲

ساعت:

۲۲:۴۹:۵۳

28 Dec 2023