۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۵۵۹۴۴
سرپرست ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

پیش‌بینی بیش از 5 میلیارد تومان برای احداث سالن ورزشی شهریاری

سرپرست ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: از محل اعتبارات استانی، 5 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار امسال برای سالن ورزشی شهریاری پیش‌بینی شده است.
پیش‌بینی بیش از 5 میلیارد تومان برای احداث سالن ورزشی شهریاری
محمود سلیمی در گفتگو با «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: سال گذشته علی‌رغم ممنوعیت آغاز پروژه‌های جدید در استان‌ها، کلنگ احداث سالن ورزشی شهریاری در شهرستان فلارد به زمین زده شد.

وی افزود: زمین پیش‌بینی شده برای پروژه ورزشی شهریاری، از محل کمک خیرین تامین شده است و هم‌اینک فونداسیون سالن با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان دیونی که اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری متعهد است به پیمانکار پرداخت کند، تکمیل شده است.

سرپرست ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال از محل اعتبارات استانی، 5 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی شهریاری پیش‌بینی شده است.

سلیمی عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا پروژه سالن ورزشی شهریاری را با استفاده از اعتبارات سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری تکمیل کنیم و سوله این سالن نصب شود.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیارد و 450 میلیون تومان برای تعمیرات سالن‌ها و اماکن ورزشی شهرستان فلارد در نظر گرفته شده است که تعویض کفپوش سالن ورزشی مالخلیفه ازجمله این موارد است.

سرپرست ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: کمبود یک چمن مصنوعی در شهر مالخلیفه احساس می‌شود از همین رو از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان، 2 میلیارد تومان برای ایجاد این چمن مصنوعی پیش‌بینی می‌شود، نیاز است تا دو مورد واگذاری زمین این طرح ورزشی از سوی منابع طبیعی و راه و شهرسازی و ممنوعیت ایجاد پروژه جدید از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان حل شود.

سلیمی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی گل کوچک قرار است و در شهرستان مالخلیفه احداث می‌شود.

وی تاکید کرد: پتروشیمی لردگان، فلارد و خانمیرزا در عمل به مسئولیت اجتماعی خود می‌تواند حداقل 10 زمین چمن مصنوعی را احداث کند، موضوعی که در همه استان‌های دیگر شاهد آن هستیم و واحدهای تولیدی بزرگ استخر، سالن ورزشی، چمن و... به نام خود احداث و در اختیار مردم گزاشتند.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۴۰:۲۱

10 Dec 2023