۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۵۵۷۲۲

ورود وزیر ورزش به تغییرات در پرسپولیس

هرچند وزیر ورزش اولویتی برای ورود به تغییرات در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نداشت اما به دنبال اتفاقاتی که در باشگاه سرخ پایتخت رخ داده است، او بزودی تغییراتی را اعمال خواهد کرد.
ورود وزیر ورزش به تغییرات در پرسپولیس
به گزارش«جهانبین نیوز» به نقل از خبرگزاری مهر، باشگاه پرسپولیس در سالهای اخیر نسبت به همتای خود اوضاع آرامتری داشت و به همین خاطر توانست به چند قهرمانی دست پیدا کند اما از ابتدای فصل بیست و سوم اختلافاتی بین مدیریت و سرمربی سرخپوشان به وجود آمد که هر روز زوایای تازه ای از آن منتشر می شد.

همین اختلافات کار را به جایی رساند که بازیکنان بارها به نشانه اعتراض به شرایط موجود حاضر به تمرین نشدند و یحیی گل محمدی هم در چند مقطع حاضر به حضور در تمرینات تیم نشد تا مخالفتش با سیاست های رضا درویش را نشان دهد.

در شرایطی که به نظر می رسید تغییر مدیرعامل می تواند به بهتر شدن وضعیت باشگاه کمک کند، هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برای حفظ اتحاد سرخپوشان در آستانه بازی برگشت مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بیانیه‌ای را منتشر و در آن از رضا درویش حمایت کرد.

حمایت از درویش در حالی شکل گرفت که جنجال‌های به وجود آمده بین او با یحیی گل محمدی بابت تصمیماتی نظیر عدم پرداخت تمام و کمال پاداش قهرمانی‌های فصل گذشته و همچنین جریمه ۱۰ درصدی اعضای تیم به خاطر نتایج چند هفته اخیر باعث استعفای سرمربی و سپس اعتصاب تمرینات این تیم شده بود.

هر چند با انتشار بیانیه هیات مدیره اوضاع در باشگاه پرسپولیس حالت آتش بس به خود گرفت اما به نظر می رسد ریشه دواندن این اختلافات بزودی از جای دیگری خود را نشان خواهد داد. شاید به همین خاطر است که وزیر ورزش و جوانان تصمیم به ورود گرفته و قصد دارد تغییراتی را در مدیریت باشگاه پرسپولیس ایجاد کند.

کیومرث هاشمی که تلاش کرده است در مدت کوتاه حضورش به عنوان وزیر ورزش اوضاع را آرام نگه دارد، به دنبال گزارش هایی که از وضعیت باشگاه پرسپولیس دریافت کرده قصد دارد تغییراتی را اعمال کند تا این باشگاه پرطرفدار بیش از این وارد مسائل و اتفاقات حاشیه ای نشود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که بررسی هایی برای حضور یک مدیرعامل جدید در باشگاه پرسپولیس صورت گرفته و سه گزینه مد نظر وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته اند و بزودی مذاکرات در این مورد صورت خواهد گرفت.

وزارت ورزش بررسی پرونده سه مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس را در شرایطی در دستور کار خود قرار داده که رضا درویش در این مدت تلاش کرده شرایط را برای فعالیت کم دردسر کادر فنی و بازیکنان فراهم کند اما در تامین منابع مالی آن طور که مد نظر مسئولان و تیم است موفق نبوده و همین امر عامل نارضایتی شده است.

ضمن این که موارد دیگری نیز مد نظر وزارت ورزش است که تصمیم برای تغییرات را قطعی کرده است.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۳۲:۰۵

20 Nov 2023