۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۵۴۵۰۸
توضیحات سرمربی تیم ملی کاراته درباره حضور اسطوره فوتبال در اردو؛

هروی: من و علی رفقای قدیمی هستیم/ خیلی وقت بود می‌خواستم دایی را به اردو بیاورم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: با علی دایی رفیق قدیمی هستیم و او همیشه از علاقه خود را برای حضور در اردوی تیم ملی کاراته به من گفته بود.
هروی: من و علی رفقای قدیمی هستیم/ خیلی وقت بود می‌خواستم دایی را به اردو بیاورم
به گزارش جهانبین نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از 30 تیر تا اول مرداد 1402 (21 تا 23 جولای 2023) در ملاکا مالزی برگزار می‌شود. رقابتی حساس و انگیزه‌بخش برای ملی‌پوشان کاراته کشورمان که بعد از المپیک 2021 توکیو چند سالی بواسطه حواشی که پیرامونشان وجود داشت، خیلی نتوانستند نتایج درخشان گذشته را تکرار کنند. حالا اما شاگردان شهرام هروی قرار است با توپ پر عازم رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا شده و دست‌پر به کشور بازگردند.

در این مسیر حضور علی دایی اسطوره فوتبال ایران وبرترین گل زن جهان که رفاقتی دیرینه با هروی سرمربی تیم ملی کاراته دارد، در اردوی پایانی قبل از اعزام کاراته‌کارها، ضمن روحیه بخشیدن به ملی‌پوشان، قول مساعد برای دادن یک پاداش قابل‌توجه در صورت قهرمانی کاراته در دوئل آسیایی به آن‌ها داد. وعده‌ای روحیه‌بخش از سوی ستاره تکرار نشدنی تاریخ فوتبال ایران که به قول هروی پای پرواز کاروان اعزامی کاراته به ملاکا مالزی باعث افزایش انگیزه و روحیه بچه‌ها شد. به این بهانه با خبرنگار ورزشی دانا با سرمربی تیم ملی کاراته گفت‌و‌گوی کوتاهی داشت.
 
من و علی رفیق قدیمی هستیم
شهرام هروی، سرمربی شناخته‌شده و موفق تیم ملی کاراته کشورمان در خصوص حضور انرژی‌بخش و سرزده علی دایی در اردوی پایانی تیم ملی کاراته مردان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا در مالزی اظهار داشت: حقیقتاً با علی دایی اسطوره فوتبال و ورزش ایران رفیق قدیمی هستیم. علی خیلی به من لطف دارد و همیشه ابراز علاقه خود را برای حضور در اردوی تیم ملی کاراته و دیدار با ملی‌پوشان به من گفته بود. من هم قلباً دوست داشتم تا او که یک الگوی تمام‌عیار پهلوانی، اخلاقی و ورزشی ورزش و فوتبال ایران است، سر تمرین بچه‌ها بیاید و باعث ارتقا روحیه ملی‌پوشان کشورمان شود؛ اما هر بار که می‌خواستیم این اتفاق رخ دهد، یک اتفاق غیرقابل‌پیش‌بینی رخ می‌داد که باعث به تعویق افتادن حضور علی دایی در تمرین تیم ملی کاراته می‌شد. نهایتاً این اتفاق خوش‌یمن برای کاراته، روز گذشته رخ داد و همه‌چیز برای حضور علی در اردوی تیم ملی فراهم شد. خداراشکر حضور او به بچه‌های تیم ملی یک روحیه مضاعف داد تا قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مهیاتر از قبل عازم مالزی شویم.

دایی قول داد قهرمان شویم به بچه‌ها پاداش بدهد
سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در خصوص اینکه آیا علی دایی پس از حضور در اردوی تیم ملی کاراته به کاروان اعزامی کشورمان قول پاداش هم داد یا خیر تأکید دارد: بله علی دایی انسان سخاوتمند و بزرگ‌منشی است. او محال است جایی بین ورزشکاران حاضر شود و به آن‌ها هم ازنظر روحی و هم ازلحاظ مالی انرژی مضاعف ندهد. علی به بچه‌ها قول داد اگر بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات آسیایی کسب کرده و سکوی قهرمانی آسیا را به تسخیر خود درآوریم، قطعاً برای تیم یک پاداش مالی خوبی در نظر خواهد داشت. البته بیش از موضوع مالی، همین حضور علی در اردو و صحبت‌های انگیزشی و روحیه‌بخش او به بچه‌های کاراته و کادر فنی انرژی مضاعفی داد تا در رقابت‌های پیش رو باجان و دل برای کسب سکوی قهرمانی به مصاف رقبای خود برویم. امیدوارم که بتوانیم به قولی که بابت قهرمانی دادیم جامه عمل بپوشانیم و با کسب بهترین نتیجه آوردگاه آسیایی مالزی را ترک کنیم.
 
ملی‌پوشان کاراته مهیای افتخارآفرینی در ملاکا هستند
سرمربی تیم ملی کاراته در پایان با اشاره به شرایط روحی و ایده آل ملی‌پوشان قبل از پایان مرحله نهایی اردوی کاراته پای پرواز به رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: ما به‌عنوان کادر فنی هر آنچه که در توان داشتیم برای آماده شدن و روحیه گرفتن بچه‌های ملی‌پوش خرج کردیم. از الان به بعد قطعاً همه‌چیز اول دست خداست و بعد هم شرایط ملی‌پوشان در روز مسابقه؛ اما من به‌عنوان سرمربی تیم ملی از شرایط آمادگی و انگیزشی بچه‌ها راضی هستم و امید زیادی به کسب نتایج ایده آل توسط ملی‌پوشان کاراته در رقابت‌های قهرمانی آسیا در مالزی دارم. ما هفته آینده به ملاکای مالزی میزبان برگزاری این دوره از رقابت‌های آسیایی اعزام می‌شویم. امیدوارم که بتوانیم دست‌پر از این آوردگاه به کشور برگردیم تا شرمنده اهالی کاراته و هواداران کاراته نشویم.

***

تیم ملی کاراته کشورمان قرار است هفته آینده تهران را به مقصد ملاکای مالزی میزبان برگزاری نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ترک کند. تیمی نسبتاً متحول و جوان شده که البته امید زیادی به درخشش ورزشکارانش در این آوردگاه وجود دارد. حضور علی دایی ستاره پرافتخار فوتبال ایران در تمرین ملی‌پوشان و وعده او برای دادن پاداش مالی قابل‌قبول به کاراته‌کارها در صورت کسب عنوان قهرمانی، اتفاقی ویژه و امیدبخش است که بیش‌ازپیش باعث ارتقا روحیه ملی‌پوشان و درخشش آن‌ها در این دوره از رقابت‌ها می‌شود.
 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۱:۱۹

10 Jul 2023