۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۵۲۲۴۵
حجت الاسلام رحمانی ؛

حضرت زهرا (س) نه تنها برای زنان بلکه برای مردان نیز الگوی مناسبی است

: امام جمعه شهرستان لردگان گفت : حضرت زهرا (س) در دفاع از امام معصوم و ظلم ستیزی در دفاع از حق برای همه مردان جامعه بشری الگو است.
حضرت زهرا (س) نه تنها برای زنان بلکه برای مردان نیز الگوی مناسبی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام يدالله رحمانی امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه نماز جمعه اين هفته ضمن عرض تسلیت شهادت دُخت نبی مکرم اسلام گفت: ایشان نه تنها برای زنان بلکه برای مردان نیز الگوی مناسبی است.

امام جمعه لردگان ادامه داد: حضرت زهرا (س) در دفاع از امام معصوم و ظلم ستیزی در دفاع از حق برای همه مردان جامعه بشری الگو است، یکی از اقدامات مهم حضرت زهرا (س) بعد از رحلت رسول اکرم (ص)، تبیین چهره منافقین که بدترین دشمنان اسلام بوده و حکومت بر مردم را به ناحق به دست گرفته بودند.

وی افزود : آن حضرت با حضور میدانی، ایراد خطبه ها و حتی گریه های خود به روشنگری مردم در شناخت چهره حقِ امام معصوم و افشا چهره نفاق پرداختند.
 
خطيب جمعه لردگان عنوان کرد: با همه حوادث و رخداد های تلخ دو ماهه اخیر در کشور، همچنان مهم ترین دغدغه مسئولان کشور و دولت مردان و مجلس باید، معشیت مردم، رفع مشکلات اقتصادی، از بین بردن تورم و بیکاری در کشور و نا امید کردن دشمن از تحریم و فشار های اقتصادی باشد.

وی ادامه داد : سپاه پاسداران در عرصه سازندگی کشور افتخار آفرینی کرده است و در شهرستان لردگان نیز قرارگاه سازندگی و قرارگاه محرومیت زدائی اقدامات ارزشمند را آغاز نموده و پروژه هایی که سی سال تعطیل شده است را احیا کردند.
 
رحمانی اظهار داشت: از مسئولین شهرستان و مدیران کل درخواست مجدانه دارم با پیگیری دریافت اعتبارات تخصیصی در سفر ریاست جمهور و اعتبارات تخصیص سالانه به تکمیل پروژه ها اقدام جدی تری داشته باشند و  از مردم، جوانان، بسیجیان و سپاه در حل مشکلات جامعه استفاده کنند.

وی گفت : اما خطاب به دشمنان و آنانی که با این حوادث اخیربه دنبال سوریه سازی ایران و براندازی نظام بودند و بعضی ها با توهین به مقدسات دینی ، پرچم و شهدا و... باید بگوییم که بدانیم مخالفت با دولت و مسئولان و دستگاه های اجرایی کشور منفعتی ندارد.

امام جمعه لردگان عنوان کرد: فکر نکنند ما اسلحه ای که به دست آوردیم را به راحتی به زمین خواهیم گذاشت، ما تا تمام فرزندان و قاتلین حضرت زهرا و امام حسین (ع) و شهدا را اسیر نکنیم، سلاح را از دست نخواهیم داد.
 
انتهای پیام / 630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۹:۰۶:۴۰

9 Dec 2022