۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۵۱۸۳۹
امام جمعه شهر اردل؛

نقشه شوم دشمنان در اغتشاشات اخير با بصيرت مردم خنثی شد

حجت الاسلام مهرداد بهرامی گفت: دشمن در اغتشاشات اخير اصل نظام را هدف گرفت اما نقشه شوم آنهابا بصيرت مردم خنثی شد.
نقشه شوم دشمنان در اغتشاشات اخير با بصيرت مردم خنثی شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوای الهی ضمن تبريک هفته وحدت و ميلاد پيامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: حسن خلق در اداره جامعه از مهمترين مسائل است که خداوند آن را به پيامبر اکرم (ص) عنايت کرد.

بهرامی افزود: حسن خلق و صفات نيک درونی رهبران در جوامع و حکومت ها اهميت اول را دارد.

وی با بيان اينکه نظام سلطه همواره بر ايجاد تفرقه و دشمنی بين مسلمانان تاکيد دارد، گفت:  دشمنان به شدت از وحدت شيعه و سنی در هراس اند و به هر ترفند و توطئه ای، سعی دارند وحدت مذاهب اسلامی را با طرح‌های جديد و ابزار رسانه برهم بزنند.
 
نقشه شوم دشمنان در اغتشاشات اخير با بصيرت مردم خنثي شد
 
بهرامی در بخش ديگر خطبه های نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به اغتشاشات اخير گفت: زمينه اغتشاشات اخير ناشی از کاستی ها وکم کاری خود ما است چرا که در زمينه معيشت و اوضاع اقتصادی مردم همچنان گلايه مند هستند و دولتمردان بدانند آنچه مربوط به ضعف داخلی و کاستی های دولت است بايد برطرف و حل شود.

امام‌جمعه اردل بیان کرد: اغتشاشات دشمن هم برنامه ريزی هايی داشته که هدفش اصل نظام بود اما نقشه شوم آنهابا بصيرت مردم خنثی شد.

وی بيان کرد: انديشکده های آمريکايی خودشان دارند به دخالت های وسيع و داشتن برنامه های در قالب جنگ رسانه ای، تزريق افکار و اخبار جعلی اذعان می کنند البته ملت همراهی نکرد و نقشه خنثی شد اما رها نمی کنند.

انتهای پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۲۷:۲۹

14 Oct 2022