۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۵۱۴۲۳
امام جمعه شهر اردل؛

آنچه ملت را از مشکلاتش بيرون مي‌برد، ويژگي هاي است که در شهداي دولت و ديگر شهدا بود

حجت الاسلام مهرداد بهرامي گفت: آنچه ملت را از مشکلاتش بيرون مي‌برد، ويژگيهاي است که در شهداي دولت و ديگر شهدا بود که از جمله اخلاص، مردم داري، کار بي منت و جهادي، درد شناسي، ساده زيستي و بي تکلف بودن را می توان نام برد.
آنچه ملت را از مشکلاتش بيرون مي‌برد، ويژگي هاي است که در شهداي دولت و ديگر شهدا بود
به گزارش  جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي با بيان اينکه با شناخت و طي کردن سيره حضرت اباعبدالله الحسين عليه‌السلام مي‌توان از زمين به عرش الهي صعود کرد افزود: زندگي دنيوي بسيار کوتاه و زودگذر است و اين دنيا براي کسي باقي نمي‌ماند درحالي که آخرت پيش‌روي همه انسان‌ها قرار دارد و حيات جاودانه محسوب مي‌شود.

بهرامي با اشاره به اينکه انسان‌ها بايد پاسخگوي اعمال خود در آخرت باشند تصريح کرد: دنيا فرصتي براي دين‌داري در رسيدن به سعادت و رستگار شدن است.

آنچه ملت را از مشکلاتش بيرون مي‌برد، ويژگيهاي است که در شهداي دولت و ديگر شهدا بود

 حجت الاسلام  بهرامي در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت هفته دولت و شهادت شهيدان رجايي و باهنر با اشاره به لزوم معرفي شهداي دولت افزود: هفته‌ دولت فرصت مناسب و ارزشمندي است تا در بحث معرفي شهيدان دولت، شهيدان‌ رجايي و باهنر و سخت‌کوشي و تلاش‌هاي اين شهدا به عنوان الگو و اسوه براي نسل امروز به صورت ويژه ورود کنيم.

بهرامي ادامه داد: آنچه ملت را از مشکلاتش بيرون مي‌برد، ويژگيهاي است که در شهداي دولت و ديگر شهدا بود که از جمله اخلاص، مردم داري، کار بي منت و جهادي، درد شناسي، ساده زيستي و بي تکلف بودن را می توان نام برد.

وي بيان کرد: اگر مسئولان داراي چنين ويژگي هايي باشند خداي متعال به زحمات و تلاش‌هاي آنها برکت خواهد داد.


انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۲۰:۵۲

20 Aug 2022