۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۵۱۱۶۱
امام جمعه فارسان

‌یکی از و‌یژگی‌ها‌ی فراجا اقتدار این دستگاه است

امام‌جمعه فارسان گفت: نیروی انتظامی با صلابت و با اقتدار کار می‌کند، اهمیت این شغل از این جهت است که هم باید مردم‌دار و هم قانون‌مدار باشند. یکی از ویژگی‌های فراجا اقتدار این دستگاه است.
‌یکی از و‌یژگی‌ها‌ی فراجا اقتدار این دستگاه است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان ضمن تبریک ولادت امام هادی علیه‌السلام، ایشان را احیاکننده نظریه متعالی نظام مدیریت الهی دانست. وی همچنین با تبریک عید سعید غدیر خم افزود: عید غدیر یکی از مهم‌ترین اعیاد اسلامی است و در بیانی که امام صادق علیه‌السلام دارند عید غدیر و این روز افضل اعیادی است که در اسلام مطرح است و روزی است که خدای تعالی نعمتش را بر بشر تمام و دین خودش را کامل کرد.
 
وی تصریح کرد: روزی که اگر همه مسلمان‌ها از همان اول وظایف خودشان را نسبت به این روز به‌درستی انجام می‌دادند، اوضاع امروز مسلمین قطعاً جور دیگری بود. اما دست‌های پنهان و شیاطین انس کاری کردند که آن چیزی که عامل وحدت و انسجام امت اسلامی بود به یک عامل تفرقه و تشتت تبدیل شد.
 
وی با دعوت به مطالعه خطبه غدیر گفت: در هر بند و فرازی از این خطبه استدلالی به آیات و بیانات محکم رسول خداست و در پایان هر بند به مردم اینگونه تأکید می‌کند که این بیان را من از خود نمی‌گویم و از طرف خدا برای شما گفتم. البته خطبه غدیر اساساً تبیین و تحکیم کننده مباحث مربوط به امامت است و به امامت علی ابی‌طالب علیه‌السلام اشاره دارد. بعد از خطبه نیز  از همه مردم پیمان لسانی گرفته شد و از آنها درخواست شد تا پیام آن را حاضران به غایبان برسانند و تا روز قیامت پدران به فرزندانشان برسانند.
 
امام‌جمعه فارسان در مورد شهادت دو عزیز نیروی انتظامی گفت: عزیزان نیروی انتظامی با صلابت و با اقتدار کار می کنند و اهمیت این شغل به این جهت است که هم باید مردم‌دار و هم قانون‌مدار باشند. وی افزود: یکی از ویژگی‌های فراجا اقتدار این دستگاه در حفظ ارزش‌ها است، ولی در کشورهای غربی پلیسی تربیت می‌شود که به جان انسان می‌افتد و به اسم امنیت جان مردم را می‌گیرد.
 
وی افزود: در برخی اوقات کارهای نیروی انتظامی نادیده گرفته می‌شود و این در حالی است که نیروی انتظامی در جهت حفظ و تأمین امنیت نقش به سزایی دارد. نیروی انتظامی در تأمین امنیت و تقدیم شهدا و ازجان‌گذشتگی خود را اثبات کرده است. وی خاطر نشان کرد شهدای انتظامی از لحاظ علمی و فکری در اوج قله ایمان بودند و تلاش‌ها و رشادت‌های آن‌ها هیچ‌گاه از اذهان پاک نمی‌شود.
 
وی بیان داشت: شهادت پاسداران مدافع امنیت میهن، شهید گروهبان مرتضی کریم زاده سورشجانی و سرباز وظیفه ابوالفضل هیبتی گوجانی که در راستای حفظ امنیت کشور با رشادت تمام، حتی از بذل جان خویش نیز دریغ ننمودند، جلوه‌ای از حماسه‌های مستمر سبز پوشان عرصه امنیت و آرامش را نشان داد که این تلاش و زحمات، همواره مورد توجه ملت شریف ایران بوده و خواهد بود.
 
امام‌جمعه فارسان در پایان شهادت این مدافعان رشید عرصه امنیت را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، آحاد ملت شهیدپرور و خانواده آن شهیدان والامقام، تسلیت گفت و توفیقات روزافزون و سعادت عموم مدافعان عرصه امنیت را از درگاه ایزد متعال خواستار شد.

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۱۶:۴۵

15 Jul 2022