۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۵۰۳۶۴
فرماندار شهرستان فارسان؛

مدیران اگر توانایی انجام کاری را ندارید شفاف اعلام کنید/هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست

سید هادی صالحی فرماندار شهرستان فارسان گفت: اگر اداره‌ای در این شهرستان نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند هر چه سریع‌تر آن اداره را تعطیل کنید، هیچ بهانه ای برای انجام ندادن کار پذیرفتنی نیست.
مدیران اگر توانایی انجام کاری را ندارید شفاف اعلام کنید/هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید هادی صالحی فرماندار شهرستان فارسان؛ در جلسه‌ای که با رئیس‌های ادارات، بخشداران و شهرداران شهرستان پیرو مصوبات حضور معاون عمرانی استاندار و 11 نفر از مدیران کل و معاونین برگزار شد گفت: در خصوص گازرسانی کارگاه پرورش قارچ جونقان و رفع معارض دو کشاورز وجود دارد که شورا متعهد شده جهت پیگیری این مسئله و  مسائل دیگر  به استناد و تعهد شورا پیگیر شود.

وی تصریح کرد: در خصوص گازرسانی کارگاه پرورش قارچ جونقان هم شورا وهم معتمدین قول حل و رفع این مشکل را داده‌اند و در ادامه اداره گاز باید جهت  مشخص کردن پیمانکار پیگیری های لازم را انجام دهد.
 
صالحی در ادامه افزود: در خصوص کشتارگاه خوشبختانه بسیاری از وضعیت‌ها مرتفع شده و در این خصوص شرکت گاز پیشرفت داشته و امید است پیمانکار مشخص شود تا دیگر مشکلی نباشد و یا شخص جدیدی وارد نشود تا نظر جدیدی ارائه نشود.
 
وی خاطرنشان کرد:  رئیس اداره آب منطقه حضور کمرنگی در جلسات دارند در صورتی که در هر موردی ما به مسئله آب بر میخوریم و ایشان باید پاسخگو باشند.
 
صالحی اظهار داشت: شما افراد حاضر در جلسه مسئولین ادارات هستید برای رفع مشکلات تصمیم‌گیری می‌کنید اگر برای هر کاری بخواهید از تهران کسب اجازه کنید پس مسئولیت شما چیست برای انجام ندادن کارها یک دلیل دارید و برای انجام ندادن هزار دلیل، اگر توانایی انجام کار را ندارند به‌صورت شفاف اعلام کنید.
 
وی در خصوص سالن کران گفت: مشکلات سالن کران ارائه شود تا انشعابات راه‌اندازی شود و مردم بتوانند از این سالن به‌خوبی استفاده کنند ، اگر سالن اشتباه ساخته‌شده از اول جلوی ساخت‌وساز را می‌گرفتید اگر قرار است برای هر کاری به سدی بربخوریم و مشکلی حل نشود بهتر است آن اداره تعطیل شود.
 
انتهای پیام/530پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۱۵:۰۶

11 Apr 2022