۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۵۰۲۰۵
فرماندار شهرستان فارسان خبر داد

راه اندازی بزرگترين کلينيک تخصصی درمانی در شهرستان فارسان/ ايجاد 10 کارگروه برای اجرای برنامه های شهرستان فارسان

فرماندار شهرستان فارسان از راه‌اندازي بزرگ‌ترين کلينيک تخصصی درمانی چهارمحال و بختياری در شهرستان فارسان خبر داد.
راه اندازی بزرگترين کلينيک تخصصی درمانی در شهرستان فارسان/ ايجاد 10 کارگروه برای اجرای برنامه های شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد هادی صالحی در اولين نشست خبری با اصحاب رسانه و مديران کانال‌های فضای مجازی شهرستان فارسان اظهار کرد: در دموکراسی غربی يکی از سه وجه مهم دموکراسی را مطرح می کردند يکی از آن مطبوعات بود که طی انتخابات و آزادی در نگاه دينی ماست که مبنای آن نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر مبنی بر، برخورد با مردم و مدارا با آن‌ها و پذيرفت نصايح صحيح آن‌ها است.
 
وی به سواد رسانه اشاره داشت و افزود: امروزه جنگ، جنگ رسانه است رسانه‌ها می توانند يک مسئله اتفاق افتاده را بيان نکنند و يا مسئله‌ای را که اتفاق نيفتاده را طوری بيان کنند که گویی اتفاق افتاده و آن را به گونه ای برجسته کنند که بسیار تاثيرگذار باشد، تأثيرپذيری مردم از رسانه فراوان است قبلاً مردم نياز داشتند روزنامه‌ای باشد تا اينکه از اخبار مطلع شوند ولی اکنون فضا کاملاً تغيير پيداکرده و مردم به راحتی به همه‌چيز دسترسی پيدا می کنند.
 
فرماندار شهرستان فارسان خاطرنشان کرد: نقد به رسانه را بايد بپذيريم و هم اينکه رسانه‌ها به‌عنوان کنش گران عرصه‌های سياسی و فرهنگی می توانند از بسیاری از مسائل که می تواند بعداً تبديل به معضل شود پيشگيری کنند.
 
صالحی به برنامه‌هایی که قرار است در شهرستان اجرا شوند اشاره کرد و گفت: برای شناخت قوت‌ها و چالش‌ها شهرستان نياز داريم در همه عرصه‌ها يک تصوير مشخص از همه زمينه‌های داشته باشيم و اين تصوير کاری به بند و جريان‌ها ندارد، اين برنامه‌ها را نخبگان و متخصصين و دغدغه مندان شهرستان تدوين کرده و به کارگزاران خود داده‌اند.
 
وی اظهار داشت: برای اينکه به اهداف برسيم به 10 کارگروه رسيده‌ايم ازجمله کارگروه فرهنگ، هنر و رسانه که در اين حوزه بسيار حرف داريم. تاکنون کارگروه زنان و خانواده تشکيل‌ شده و می توان به چند کارگروه ديگر اشاره داشت، اشتغال و صنعت، کشاورزی و آب، مديريت شهری و مبلمان شهری، کارگروه ايثارگران، مديريت روستايی و ميلمان روستايی، ورزش و جوانان، زنان و خانواده، فرهنگ هنر ازجمله دیگر کارگروه های تشکیل شده است.
 
فرماندار شهرستان فارسان به پروژه دشتک هم اشاره داشت و افزود: در رابطه با تونل دشتک طی بررسی های انجام‌ شده تصمیمات خوبی اتخاذ شده و امید است در سفر رياست جمهوری عدد مناسبی برای ادامه پروژه تخصيص داده شود.
 
صالحی با اشاره  به موضوع نان بيان کرد: نان يکی از کالاهای اساسی و دارای ارزش اقتصادی بعد از ديگر کالاها برای خانواده، است که بايد در شورای آرد و نان طرحی آورده شود که بانوان سرپرست خانوار نیز سهميه آرد دريافت کنند. سهميه آزاد شهرستان 3 برابر شهرستان‌های ديگر است ولی آرد را به دست صاحب اصلی نمی رسانند بايد در بازده زمانی مردم به آرد دسترسی داشته باشند تا نان باکيفيت در دسترس داشته باشيم.
 
وی در ادامه افزود: در بحث ترک فعل مديران در سطح شهرستان و پاسخگوی به مردم، مسئولين در بازه زمانی مشخص در نماز جمعه و رسانه‌ها شرکت کنند و پاسخگو مردم باشند.
 
 فرماندار شهرستان فارسان بيان داشت: در بحث پايانه مسافربری مصوب شد شهرداری موضوع را پيگيری کند.
 
صالحی به طولانی شدن افتتاح سد غدير هم اشاره و بیان کرد: سد غدير قصه‌ای تکراری است که با جديت دنبال می شود، حقوق کارگران نيز پيگيری می شود. اين پروژه ملی اعتباری ملی براي آن مشخص می شود و تنها پروژه‌ای که اعتبار دارد و کار را انجام مي‌دهد.
 
وی اظهار داشت: اکنون ساختمان برای درمانگاه فراهم‌ شده که اميد است با کمک خيرين اين کار نيک به ثمر برسد و تجهيز و کامل شود و دستگاه‌های پيشرفته در اين درمانگاه استفاده خواهد شد.

صالحی افزود: تأمين درمان بسيج کشور نوسازی ساختمان و تجهيز اين کلينيک تخصصی را برعهده‌گرفته است.

فرماندار شهرستان فارسان گفت: مساحت اين کلينيک تخصصی درمانی هزار و ۷۱۰ مترمربع است و عمليات اجرای اين کلينيک از سال آينده آغاز می شود.

انتهای پیام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۵۵:۳۲

17 Mar 2022