۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۴۵۷۰۰
نماينده لردگان در مجلس شوراي اسلامي ؛

وظيفه اصحاب رسانه بصيرت افزايي در مقابل نقشه های شوم دشمن است

نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی روحيه مطالبه گري رسانه اي را از رسالت اصحاب رسانه و فضاي مجازي دانست و گفت: مطالبه گري بايد اصولي و در راستاي فرمايشات گرانبهاي مقام معظم رهبري باشد.
وظيفه اصحاب رسانه بصيرت افزايي در مقابل نقشه های شوم دشمن است
به گزارش جهانبین نیوز ؛  حسين باميري نماینده لردگان با اشاره به تعبير امام خامنه اي (مدظله العالي) در مورد جنگ نرم به ويژه اينکه فضاي مجازي به انداره انقلاب اهميت دارد گفت: امروز عرصه رسانه و فضاي مجازي مورد حمله دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته است و لذا وظيفه اصحاب رسانه بصيرت افزايي و آگاهي بخشي در جامعه براي مقابله با اهداف شوم و نقشه هاي دشمنان نظام و انقلاب اسلامي است.

نماينده مردم لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي افزود: يکي از رسالت هاي مهم اصحاب رسانه مطالبه گري از مسئولين است اما اين مطالبه گري بايد اصولي و در راستاي فرمايشات گرانبهاي مقام معظم رهبري باشد زيرا فصل الخطاب قرار دادن فرمايشات، موعظه و پندهاي رهبري است که مي توان از هر گردنه صعب العبوري گذر کرد البته به شرطي که اصحاب رسانه هوشمندانه قلم بزنند و اصولي وارد عرصه مجازي شوند.

وي تصريح کرد: حضور و فعاليت رسانه اي و مجازي پيش شرط هايي چون ايمان، تقوا، اخلاق و... دارد و هر کدام عناصر اصيلي هستند که هم مي توانند موتور پيشران باشند و هم مکانيزم هاي بازدارنده در عرصه جنگ نرم هستند.

باميري در پايان ضمن تقدير از اصحاب رسانه در شهرستان هاي لردگان و خانميرزا اضهار اميدواري کرد که با وجود ظرفيت هاي رسانه اي موجود در دو شهرستان فضاي رشد و پيشرفت بيش از پيش اين مناطق را شاهد باشيم.

انتهاي پيام/630ل
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۷:۱۷:۳۷

8 Oct 2020