۰
plusresetminus
ماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از تسهیلات مجلس باید براساس نیاز وضرورت باشد نه اینکه نگاهی تجاری به آن داشته باشیم.
اولویت مجلس مسایل اقتصادی و فرهنگی است/ حاشیه‌سازی‌ها مانع از انجام ماموریت می‍‌شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ به نقل از خبرگزاری فارس؛ حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری با اشاره به استفاده نمایندگان از سهمیه خودرو، گفت: نباید مجلس را با این مباحث حاشیه‌ای از مأموریت اصلی که پرداختن به اولویت‌های اقتصادی و فرهنگی است، باز داشت.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس با تاکید بر اینکه حاشیه‌سازی‌ها مانع از اجرای ماموریت‌های مجلس می‌شود، عنوان کرد: چه ضرورتی دارد بنده که تقاضای خرید خودرو نداشتم، اعلام کنم که از سهمیه خرید خودرو استفاده نکردم؟

وی افزود: استفاده از تسهیلات مجلس باید براساس نیاز و ضرورت باشد نه اینکه نگاهی تجاری به آن داشته باشیم.

جعفری اضافه کرد: طبیعی است نماینده‌ای که از شهرستان برای خدمت به مجلس آمده و محل سکونت ندارد برایش مسکنی تهیه شود.

وی با بیان اینکه این امتیاز نیست بلکه یک ضرورت و نیاز ابتدایی است که باید بصورت متعارف تامین شود، گفت: خودرو هم به همین منوال است منتهی نباید رفع نیاز خودرو برای نماینده منجر به تقویت روحیه اشرافی‌گری و یا موجب برتری‌جویی و حرکت به سمت زندگی لوکس و متفاوت از مردم شود.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نماینده باید درد مردم را عملا حس کند تا بتواند در جهت رفع مشکل آنان گام بردارد، ادامه داد: بین رفع نیازهای مرتبط با انجام مأموریت و مسؤولیت نمایندگی با حرکت به سمت زندگی لاکچری تفاوت وجود دارد.

وی افزود: همه باید مراقب باشیم تا به بهانه‌های مختلف، جذب زندگی و منش اشرافی‌گری نشویم و تحقق این مسئله به مراقبت دائمی احتیاج دارد.

انتهای پیام/68024/م
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۲۰:۵۰

27 Sep 2020