۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۴۵۶۰۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل؛

دشمن خيال باطل براندازي انقلاب اسلامي ايران را به گور مي‌برد

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت:دشمن با فشار هاي اقتصادي و دروغ پردازي قصد براندازي انقلاب را دارد که این خيال باطل را به گور خواهد برد.
دشمن خيال باطل براندازي انقلاب اسلامي ايران را به گور مي‌برد
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به  فرمايش گوهر بار رهبر کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) که فرمودند:ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده ايم، ما مظلوميت خويش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده ايم، ما در جنگ، پرده از چهره تزوير جهانخواران کنار زديم، ما در جنگ، دوستان و دشمنانمان را شناخته ايم، ما در جنگ به اين نتيجه رسيده ايم که بايد روى پاى خودمان بايستيم، ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستيم، ما در جنگ ريشه هاى انقلاب پر بار اسلامى مان را محکم کرديم گفت:دشمن با فشار هاي اقتصادي و دروغ پردازي قصد براندازي انقلاب را را دارد که  این خيال باطل براندازي انقلاب اسلامي ايران را به گور خواهد برد.

موسوي افزود: در شرايطي هستيم که بايد فرهنگ ايثار، ازخودگذشتگي، صبر و شهادت بين مردم مانند هشت سال دفاع مقدس نهادينه شود و جوانان ما با فضا و معنويت سال‌هاي نخست پيروزي انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس آشنا شوند. 

وي اظهار کرد:ملت ايران در 40 سال گذشته که از پيروزي انقلاب اسلامي مي‌گذرد، همواره پشتيبان نظام‌ جمهوري اسلامي و رهبر معظم انقلاب بوده‌اند و با پيروي از فرمايش‌ها و توصيه‌هاي مقام معظم رهبري توطئه‌هاي دشمنان را ناکام گذاشتند. 

موسوي بيان کرد: مردم ايران با‌ استقامت و صبر در برابر جنگ رواني و جنگ اقتصادي دشمن اين سختي‌ها را پشت‌سر گذاشته و به شهدا ثابت مي‌کنند که راه اين عزيزان ادامه دارد و ملت ايران تسليم زور و ظلم نمي‌شود. 

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۵:۱۰:۱۴

25 Sep 2020