کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل؛

دشمن خيال باطل براندازي انقلاب اسلامي ايران را به گور مي‌برد

4 مهر 1399 ساعت 15:07

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت:دشمن با فشار هاي اقتصادي و دروغ پردازي قصد براندازي انقلاب را دارد که این خيال باطل را به گور خواهد برد.


فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به  فرمايش گوهر بار رهبر کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) که فرمودند:ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نموده ايم، ما مظلوميت خويش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نموده ايم، ما در جنگ، پرده از چهره تزوير جهانخواران کنار زديم، ما در جنگ، دوستان و دشمنانمان را شناخته ايم، ما در جنگ به اين نتيجه رسيده ايم که بايد روى پاى خودمان بايستيم، ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستيم، ما در جنگ ريشه هاى انقلاب پر بار اسلامى مان را محکم کرديم گفت:دشمن با فشار هاي اقتصادي و دروغ پردازي قصد براندازي انقلاب را را دارد که  این خيال باطل براندازي انقلاب اسلامي ايران را به گور خواهد برد.

موسوي افزود: در شرايطي هستيم که بايد فرهنگ ايثار، ازخودگذشتگي، صبر و شهادت بين مردم مانند هشت سال دفاع مقدس نهادينه شود و جوانان ما با فضا و معنويت سال‌هاي نخست پيروزي انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس آشنا شوند. 

وي اظهار کرد:ملت ايران در 40 سال گذشته که از پيروزي انقلاب اسلامي مي‌گذرد، همواره پشتيبان نظام‌ جمهوري اسلامي و رهبر معظم انقلاب بوده‌اند و با پيروي از فرمايش‌ها و توصيه‌هاي مقام معظم رهبري توطئه‌هاي دشمنان را ناکام گذاشتند. 

موسوي بيان کرد: مردم ايران با‌ استقامت و صبر در برابر جنگ رواني و جنگ اقتصادي دشمن اين سختي‌ها را پشت‌سر گذاشته و به شهدا ثابت مي‌کنند که راه اين عزيزان ادامه دارد و ملت ايران تسليم زور و ظلم نمي‌شود. 

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 45609

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/45609/دشمن-خيال-باطل-براندازي-انقلاب-اسلامي-ايران-گور-مي-برد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir