۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۵۴۹۳
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ؛

ناجا یک لحظه از ماموریت های ذاتی خود باز نمی ماند/ شناسایی 3 هزار تارنما که ایجاد رعب و وحشت در بین مردم کردند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: حدود سه هزار تارنما که در ایجاد رعب و وحشت و تشویش اذهان عمومی نقش داشتند، شناسایی شدند.
ناجا یک لحظه از ماموریت های ذاتی خود باز نمی ماند/ شناسایی 3 هزار تارنما که ایجاد رعب و وحشت در بین مردم کردند
به گزارش  جهانبین نیوز؛  حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی  عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛ اظهار کرد: وظیفه  نیروی انتظامی ارتقای امنیت ، ایجاد نظام و خدمات رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در همه زمینه ها یاری رسان مردم است تصریح کرد: نیروی انتظامی در همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا وارد عمل شد و آن هایی را که مواد بهداشتی را احتکار کرده بودند شناسایی و اقدامات لازم در این راستا انجام شد.

اشتری ادامه داد: اقلام بهداشتی را که عده ای احتکار کرده و دپو کرده بودند در اختیار مردم قرار داده اند.

وی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزی عنوان کرد: 70 هزار نیرو به‌صورت 24 ساعته در سراسر کشور با کنترل ورودی شهرها با کمترین تنش برای برقراری نظم تلاش کردند

وی با اشاره به اینکه در بحث کرونا معابر و مکان های عمومی را ضد عفونی کردیم  اذعان داشت: با توجه به ظرفیت محدود مجموعه بهداشت و درمان در ضدعفونی معابر، نیروهای مسلح با تمام تجهیزات وارد عمل شدند.

فرمانده ناجا به افزایش محتوای نگران‌کننده در ایام کرونا و ایجاد وحشت برای مردم در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: حدود سه هزار تارنما که در ایجاد رعب و وحشت و تشویش اذهان عمومی نقش داشتند، شناسایی شدند.

اشتری ادامه داد: بخشی از این افراد تذکر گرفتند، بخشی احضار شدند و کسانی که با نظام عناد داشتند دستگیر شدند و یک آرامش نسبی بر فضای مجازی حاکم شد که این روند همچنان ادامه دارد.

 فرمانده نیروی انتظامی در  بخش دیگر از صحبت های خود با بیان اینکه ناجا در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و طرح‌های محدودیتی بسیار موفق عمل کرد، یادآور شد: در ایام نوروز ۷۰ هزار نفر از همکاران ناجا به صورت شبانه‌روزی در این طرح همکاری کردند، این در حالی بود که بسیاری از ادارات یا تعطیل بودند و یا با یک سوم ظرفیت فعالیت می‌کردند و برگرداندن خودروها از ورودی شهرها با کمترین تنش در این ایام انجام شد.

وی تاکید کرد: همچنین تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌های ناجا برای خدمات‌دهی به عموم و پذیرش بیماران اختصاص داده شد و در این ایام تعداد زیادی از همکاران ما درگیر بیماری کرونا شدند اما هیچ یک از خدمات ما متوقف نشد.

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۰۴:۴۲

14 Sep 2020