۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۵۳۳۷

لزوم ايجاد سامانه خدمات اينترنتي شهرسازي شهرکرد

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت:  ایجاد سامانه خدمات اینترنتی شهرسازی شهرکرد الزامی است.
لزوم ايجاد سامانه خدمات اينترنتي شهرسازي شهرکرد

به گزارش جهانبین نیوز،عباس بیگی ،سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد با اشاره به   وظایف گسترده سازمان فاوا در حوزه‌های مختلف که شامل؛ زیرساخت ارتباطی، نرم افزار و سخت‌افزار، پرداخت‌های خرد شهری، خدمات الکترونیکی به شهروندان و ...  است، نقش این سازمان در تحقق شهر هوشمند که لازمه توسعه پایدار می‌باشد را کلیدی عنوان کرد و گفت: پروژه‌های مختلف در دست اجرا نظیر پورتال شهرداری، سامانه احراز هویت مرکزی، شناسه شهروندی و کیف پول الکترونیک، لازمه رسیدن به شهر هوشمند می‌باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری شهرکرد با مشارکت بخش خصوصی، ایجاد تونل زیرساخت ارتباطی مبتنی بر بستر فیبرنوری را در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این زیرساخت جهت حرکت به سمت شهر هوشمند، نیازمند عزم جدی و حمایت‌های مجموعه مدیریت شهری در ایجاد این زیرساخت‌ها می‌باشیم.

بیگی با اشاره به لزوم ایجاد سامانه خدمات اینترنتی شهرسازی شهرکرد گفت: با توجه به شیوع کرونا در این سامانه خدمات مختلفی از جمله پیگیری درخواست‌های شهرسازی، پیگیری آراء کمیسیون ماده ۱۰۰، تصدیق گواهی‌های شهرداری و پرداخت آنلاین عوارض نوسازی و صنفی فراهم شده است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه همکاری با شرکت ارتباطات زیرساخت فرصتی مناسب برای ارتقاء خدمات الکترونیک و توسعه دولت الکترونیک می‌باشد،  آمادگی  خود را با توجه به همسو بودن وظایف دو سازمان در حوزه زیرساخت آمادگی خود را در راستای همکاری‌های بیشتر با شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد.


انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹

ساعت:

۱۲:۱۳:۵۷

24 Aug 2020