۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۵۲۹۸
جهش تولید در گرو حمایت از محصولات داخلی ؛

حمایت از تولید کنندگان به تحقق جهش تولید کمک می کند

حمایت از تولیدکنندگان علاوه بر تثبیت اشتغال، به تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید منجر می‌شود.
حمایت از تولید کنندگان به تحقق جهش تولید کمک می کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ نامگذاری سال‌های اخیر از قبیل اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و حمایت از تولید داخلی با رویکرد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نشان از اهمیت مساله اقتصاد دارد.

حمایت از تولیدکنندگان علاوه بر تثبیت اشتغال، به تحقق جهش تولید منجر می‌شود.

مردم در تامین مایحتاج با خرید کالاهای تولید داخل سهم عمده‌ای از بازار فروش محصولات واحدهای تولیدی کشور را تامین کرده و با این اقدام از تولیدکنندگان داخلی نیز حمایت می‌کنند.

تولیدکنندگان با تولید کالای با کیفیت و مردم نیز با مصرف کالاهای تولید داخل نقش موثری در تحقق شعار سال ایفا می‌کنند.

شرکت یکتا شیر یکی از کارخانه هایی است که با تولید محصولات خود می تواند در امر جهش تولید یک نقش مهمی را ایفا کند.

برای تحقق شعار سال از تولید کننده های داخلی حمایت شود


 قدرت الله نیکزاد، رئیس هیئت مدیره شرکت یکتاشیر از مجموعه های تولیدی اتحادیه شرکت های تعاونی کشاورزی و دامداران استان چهارمحال و بختیاری، در این بازدید گفت: شرکت یکتا شیر تولید کننده محصولات لبنی نیک پسند در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان سامان است که از سال 1392 تولید خود را شروع کرده و هم اکنون با تولید حدود 30 نوع محصولات لبنی در خدمت همشهریان و هموطنان  هستیم.

نیکزاد با اشاره به فرآیند تولید لبنیات در این کارخانه، از تولید خوارک دام در واحدهای تولیدی و تأمین نیاز دامداران خبر داد و افزود: ما با توجه به اینکه قسمتی از سهام این واحد تولیدی در اختیار اتحادیه دامداران استان است، خوراک دام تولید می کنیم و در اختیار دامداران قرار می دهیم و شیر دامداران را نیز برای تولید محصولات لبنی تحویل می گیریم.

وی محصولات متنوع کارخانه یکتاشیر را برشمرد و ادامه داد: شیر پاستوریزه، انواع ماست پرچرب ، پاستوریزه، کم چرب، ماست موسیر، ماست همزده، کشک، پنیر، دوغ، پنیر اولیه پیتزا در این کارخانه تولید و روانه بازار می شود. 

نیکزاد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 16 نفر به صورت مستقیم در این کارخانه مشغول کار هستند و حدود 7 تا 8 تن روزانه دریافت شیر این واحد تولیدی است.

وی، در ادامه به مشکلات واحدهای تولیدی برای تحقق شعار جهش تولید اشاره کرد و گفت: ما در فاز 2 شهرک صنعتی سامان در فصل تابستان با کمبود آب مواجه هستیم.

نیکزاد افزود: در بحث فروش نیز در حال حاضر سازمان ها و ارگان های مختلف در حال مصرف محصولات لنبی این واحد تولیدی هستند.

وی از مسئولین و مصرف کنندگان خواست خرید محصولات داخلی را بعنوان اساسِ جهش تولید در دستور کار خود قرار دهند و با استفاده از تولیدات داخلی به رونق اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی کشور کمک کنند.

حمایت از صنایع کوچک لزوم تحقق شعار سال است

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این باره گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری تحت عنوان سال جهش تولید و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، در طی چندین سال گذشته در خصوص لزوم حمایت از صنایع کوچک تولیدی در استان ها، سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری با همکاری خیلی خوب سازمان بسیج مهندسین صنعتی، بازدید هایی از واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط استان در سال جاری را شروع کرده است.

سرهنگ پاسدار البرز للهگانی افزود: هدف از این بازدیدها، معرفی صنایع و محصولات تولیدی در استان چهارمحال و بختیاری است و اینکه مشکلات مسیر تولید را به گوش مسئولین برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: با توفیق الهی بنا داریم این بازدیدها را ادامه دهیم تا کالاهای تولیدی صنایع استان معرفی شوند و بتوانیم از آمار بیکاری در استان که جزء استان های آخر اشتغال هستیم بکاهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۸:۵۰

19 Aug 2020