۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۵۲۸۴
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ؛

خبرنگاران سنگرسازان بی سنگر جبهه جنگ نرم هستند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران سنگرسازان بي سنگر جبهه هاي جنگ نرم امروز هستند و همانطور كه خبرنگاران در هشت سال دفاع مقدس با انعكاس واقعيات جنگ تحميلي مردم را براي دفاع از خاك ايران بسيج كردند، امروز نيز خبرنگاران همان نقش را براي دفاع از مرزهاي فرهنگي كشور انجام مي دهند.
خبرنگاران سنگرسازان بی سنگر جبهه جنگ نرم هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز طی بازدیدی که از جهانبین نیوز داشتند  گفت: امروز سه چهارم از فضای کره زمین را فضای مجازی تشکیل داده و در واقع فضای مجازی، فضای حقیقی را تحت کنترل قرار داده است.

وی تصریح کرد: اهمیت فضای مجازی به قدری است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره می فرمایند اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است و ایشان فرموده است اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این اهمیت فضای مجازی را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام صدر ادامه داد: خبرنگاران سنگرسازان جبهه جنگ نرم هستند و باید از همه ظرفیت ها برای رشد کار خود استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید حقایق را به گوش مردم می رسانند اذعان داشت: از رسانه ها به عنوان ناتوی فرهنگی می توان نام برد.

 حجت الاسلام حسینی صدر خاطر نشان کرد: رسانه های داخلی و هم سو باید در مقابل رسانه های بیگانه بایستند و از ادبیات روز که بتواند مقابل رسانه های بیگانه باشد استفاده کند.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

ساعت:

۱۱:۵۶:۲۲

17 Aug 2020